English

افتتاح متروی کرج تا پایان سال جاری

سرپرست شهرداری کرج گفت: با همت و تلاش همکارانم در مجموعه مدیریت شهری و حمایت استاندار البرز و اعضای شورای شهر کرج، قرار بر این است تا پایان سال، فاز یک متروی کرج به بهره برداری برسد.

افتتاح متروی کرج تا پایان سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج البرز، منوچهر غفاری روز یکشنبه ۱۳ شهریور در بازدید از آخرین وضعیت پروژه قطار شهری کرج که به همراه استاندار البرز و جمعی از اعضای شورای شهر انجام شد، اظهار کرد: با همت و تلاش همکارانم در مجموعه مدیریت شهری و حمایت استاندار البرز و اعضای شورای شهر کرج ، قرار بر این است تا پایان سال، فاز یک  متروی کرج به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: برای این کار لازم است ایستگاه‌هایی که در مسیر این فاز قرار دارند هر چه سریعتر تکمیل شوند.

این مسئول توضح داد: کار تکمیل دو ایستگاه قطارشهری F تا  K (۴۵ متری گلشهر- چهارراه طالقانی) در مراحل پایانی قرار دارد و تاسیسات لازم مثل پله برقی و آسانسور هم در حال نصب است.

 غفاری اضافه کرد:  این دو ایستگاه  به دلیل شاخص بودن در فاز اول به بهره برداری می‌رسند و مابقی ایستگاه ها به تدریج تکمیل خواهند شد.

به گفته سرپرست شهرداری کرج، تمهیدات لازم برای انجام تستِ سرد و گرم اندیشیده شده است.

زمان راه اندازی آزمایشی قطار شهری

 در ادامه این بازدید عضو شورای اسلامی شهر کرج  توضیح داد: با وجود پیشرفتِ پروژه قطار شهری نسبت به گذشته، اما هنوز جای کار دارد.

محمد اسدیان افزود: با تلاش مجموعه شورا و شهرداری و همراهی استاندار محترم روز به روز شاهد وضعیتِ بهتری برای پروژه قطار شهری کرج هستیم.

وی اظهار کرد: تا آذرماه امسال شرایط برای انجام تست های لازم و راه اندازی آزمایشی مترو کرج فراهم خواهد شد.

گفتنی است، طراحی مدلی در ایستگاه‌های مترو به ویژه در ورودی و خروجی ها برای ایجاد ساختمان های تجاری و رسیدن به درآمد پایدار و همکاری با دانشگاه برای اختصاص زمینِ دپو در رویِ زمین موضوعاتی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه