English

محمد حسن اسدی، شهردار شیراز معرفی شد

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با ٨ رای موافق، محمد حسن اسدی را به عنوان بیست و پنجمین شهردار شیراز معرفی کردند.

محمد حسن اسدی، شهردار شیراز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز امروز شنبه ۱۲ شهریور ماه در جلسه فوق العاده شورای شهر برای انتخاب شهردار، پس از رأی گیری  محمد حسن اسدی را به عنوان شهردار شیراز معرفی کردند.

صندلی شهرداری کلان شهر شیراز دو داوطلب داشت ؛ اول محسن اردکانی که قبلا مدیر عامل آبفای شیراز و معاون عمرانی استانداری فارس بوده و دوم محمد حسن اسدی که سرپرستی شهرداری و معاون اداری مالی شهرداری شیراز را به عهده داشته است. 
هر دو داوطلب در صحن شورا به سوالات اعضای شورا پاسخ دادند و محمد حسن اسدی توانست  ۸ رای موافق اعضا را بگیرد.

بودجه شهرداری شیراز ٢٠ درصد رشد خواهد داشت.هدفم رضایت مردم شیراز است 

محمدحسن اسدی در پایان این مراسم به عنوان شهردار منتخب در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از اعضای شورا به واسطه اعتمادشان و حضور اصحاب رسانه گفت : امیدوارم خدمتگزار لایق برای  همه شهروندان شیرازی باشم.

اسدی عنوان کرد: شیراز شهر هوشمند و بهشت سرمایه گذاران خواهد بود و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا رفاه و کیفیت زندگی شهروندان در شیراز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه امروز یک فصل بسیار خوبی از جمیع فعالیت‌ها و کارهای بزرگ در شهر شیراز شروع خواهد شد، گفت: با لطف خدا و همت همه و تعاملی که با کلیه اجزا و عناصر شهر شیراز خواهم داشت تلاش خواهم کرد به قولی که به مردم و شورای شهر شیراز داده‌ام، عمل کنم.

وی تصریح  کرد :مهم‌ترین هدفم رضایت کلیه مردم شیراز  است تا در شهری خوب و امن زندگی کنند از این رو بودجه شهرداری نه تنها محقق خواهد شد بلکه ٢٠ درصد رشد خواهد داشت.

اسدی درباره تعیین و تکلیف نیروهای شهرداری افزود: شهرداری دارای نیروهای توانمندی است که نیازی  نیست از بیرون نیروی تزریق شود و در تلاش هستم تا با نیروهای توانمند موجود مدیریت شهری را بر عهده بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه