English

محمدحسین خلیلی اردکانی:

روند جذب بودجه سال ۹۸ شهرداری کرج در ۱۵ سال گذشته بی سابقه بوده است

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به جذب حدود دو هزار و صد میلیارد تومانی بودجه سال 98 این میزان جذب بودجه در 15 سال گذشته بی سابقه بوده است.

روند جذب بودجه سال 98 شهرداری کرج در 15 سال گذشته بی سابقه بوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، محمد حسین خلیلی اردکانی با اشاره به بودجه مصوب شهرداری اظهار داشت: بودجه مصوب سال 96 شهرداری، هزار و نهصد میلیارد تومان بوده که نصف آن مربوط به دوره چهارم و نصف دیگر مربوط به دوره پنجم شورای شهر است که از این میزان بودجه  58 درصد آن جذب شده است.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج به بودجه نقدی و تهاتری سال 97 شهرداری اشاره کرد و افزود: اعضای شورای شهر 1400 میلیارد بودجه نقدی و 586 غیرنقدی مصوب کرده بودند که  69 درصد آن جذب شده است.

خلیلی اردکانی تصریح کرد: بودجه مصوب سال98، دو هزار و چهارصد و هشتاد میلیارد تومان مصوب شد که از این میزان 310 میلیارد تومان اوراق مشارکت محقق شده و 400 میلیارد آن تاکنون محقق نشده است به طور کلی دو هزار و صد میلیارد تومان بودجه محقق شده که از این میزان 1177 میلیارد تومان عمرانی و 997 میلیارد تومان جاری و 166 میلیارد تومان سنواتی است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با توجه به جذب حدود 2100 میلیارد تومانی بودجه در سال 98 باید گفت که در 15 سال گذشته جذب این مقدار بودجه بی سابقه بوده است که نشان دهنده نظارت خوب و دقیق و فنی شورای شهر بر عملکرد شهرداری است.

وی یادآور شد: در حوزه هزینه های جاری از سال 96 تا سال 99 بالای 110 درصد فقط هزینه دستمزد بر اساس بخشنامه دولتی افزایش حقوق در طول سه سال و نیم گذشته بوده و هیچ ردیف هزینه جاری جدید ایجاد نشده است. همچنین در طول دوره پنجم شورای شهر کرج نیروی جدیدی وارد بدنه شهرداری نشده است و به دنبال تخصصی کردن نیروها هستیم تا نیروها در جایگاه واقعی خود مشغول به فعالیت شوند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه