English

رییس سازمان تامین اجتماعی کشور:

۷۰ درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه های اجتماعی هستند

رییس سازمان تامین اجتماعی کشور در سفر به استان ایلام گفت: پیگیری های و مطالبه گری استاندار ایلام در مرکز قابل تقدیر است و به واسطه این پیگیری ها سازمان نگاه ویژه ای به استان دارد.

 ۷۰ درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه های اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سید میرهاشم موسوی رییس سازمان تامین اجتماعی کشور پیش از ظهر امروز در دیدار با حسن بهرام نیا استاندار ایلام از پیگیری های وی برای رفع مسایل و مشکلات استان در حوزه تامین اجتماعی قدردانی کرد و گفت: استاندار جهادی و تلاشگر ایلام از زمان تصدی استانداری ایلام تاکنون حداقل چندین بار در مرکز  پیگیر مسایل و مشکلات استان در حوزه تامین اجتماعی شده‌اند.

وی افزود: به واسطه این پیگیری ها سازمان تامین اجتماعی کشور نیز توجه ویژه به این استان خواهد داشت و در تجهیز  مجموعه ورزشی کارگران مساعدت می کند‌.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به اینکه امروز یک مرکز ستادی درمان به متراژ ۲۵۰۰ متر در ۴ طبقه در حوزه درمان و بیمه ای استان کلنگ زنی می شود، اضافه کرد: برای این مجموعه ۶۰ میلیارد تومان هزینه می شود‌.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه قبل از انقلاب پوشش تامین اجتماعی ۲۰ درصد بود، اظهار داشت: اما در حال حاضر حدود ۷۰ درصد جامعه ما تحت پوشش بیمه های اجتماعی هستند.

موسوی در ادامه گفت: امید به زندگی در کشور در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد است که با خدمات بهداشتی و زیرساخت های که انجام شده این رقم در مقایسه با گذشته افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: امروز حدود ۳۹۰ مرکز درمانی داریم که از این تعداد ۸۰ مرکز تخصصی و فوق و تخصصی بیمارستانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه