English

آتش سوزی در تالاب انزلی مهار شد یا نشد؟ /پرواز دوباره بالگردها بر فراز تالاب انزلی

عدم هماهنگی مسئولان استانی و شهری در بیان خبر درست مهار آتش سوزی تالاب انزلی، باعث سردرگمی رسانه ها و همچنین مخاطبینی شد که از دیروز با اعلام آتش سوزی در این تالاب پیگیر نتیجه ماجرا بودند.

 آتش سوزی در تالاب انزلی مهار شد یا نشد؟ /پرواز دوباره بالگردها بر فراز تالاب انزلی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، در حالی که مدیر کل مدیریت بحران، سرپرست معاونت عمرانی استانداری گیلان و  فرماندار انزلی خبر مهار آتش سوزی در تالاب بین المللی انزلی را اعلام کردند که رییس آتش نشانی این شهر امروز صبح با اعلام شعله ور شدن دوباره  آتش در این تالاب،  باز انزلی را در کانون توجه رسانه ها قرار داد.

اینکه آتش سوزی تالاب بین المللی انزلی مهار شد یا خیر، خبرها در بیان مسئولان این شهر و استان متفاوت است.

این عدم هماهنگی در بیان درست مهار آتش سوزی تالاب انزلی،  باعث سردرگمی رسانه ها و همچنین مخاطبینی شد که از دیروز با اعلام آتش سوزی در این تالاب پیگیر نتیجه ماجرا بودند.

اینکه متولی اصلی خبر رسانی درست در اینگونه حوادث چه مرجعی است باید  معلوم گردد تا از چند دستگی خبر و تناقض گفتاری مسئولان جلوگیری گردد.

از طرفی زحمت کسانی که در صف مقدم این آتش سوزی در حال مهار آتش هستند نباید در لابلای این چند دستگی خبر نادیده گرفت شود.

با این حال از صبح امروز 3دستگاه بالگرد هوافضای سپاه و هلال احمر گیلان دوباره در آسمان تالاب انزلی به پرواز درآمده اند تا با آب پاشی بر خاکستر به جا مانده از آتش سوزی نیزار‌های تالاب بین المللی، از شعله ور شدن دوباره آتش در این منطقه جلوگیری کنند.

همچنین دادستان بندرانزلی از دستگیری  یک نفر وشناسایی 4 نفر از عوامل آتش سوزی عمدی منطقه چراغ پشتان تالاب انزلی خبرداد که برایشان پرونده قضایی تشکیل شده است.

هنوز وسعت این آتش سوزی از سوی مسوولان مربوطه تعیین نشده است.

ساعت ۲۳ پنجشنبه ۱۰ شهریور نیزار‌های اطراف تالاب انزلی طعمه حریق شد که با تلاش ۲۰۰ نفر از نیرو‌های امدادی و ۳ دستگاه بالگرد مهار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه