English

قائم مقام کمیته امداداستان اصفهان خبر داد؛

اجرای پویش نذر زائر برای حضور مددجویان کمیته در راهپیمایی اربعین

کمیته امداد استان اصفهان با همکاری ستاد اربعین حسینی با هدف اعزام حداکثری نیازمندان به کربلای معلا و زیارت حرم حضرت اباعبدالله حسین(ع) اقدام به اجرای پویش نذر زائر کرده است.

اجرای پویش نذر زائر برای حضور مددجویان کمیته در راهپیمایی اربعین

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباسعلی زارعان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اهدف راه اندازی پویش نذر زائر ، اظهار داشت: در این پویش، نذورات مردمی برای یاری رساندن به مددجویان تحت حمایت که قصد عزیمت به کربلای معلی را دارند، هدایت می شود.

وی با تاکید به استفاده از تمامی ظرفیت ها همراه با مشارکت همه جانبه مسوولان دستگاه های اجرایی و عموم مردم، خیران و نیکوکاران که برای این طرح بسیج هستند، ادامه داد: با همکاری مراکز نیکوکاری، مساجد، خیریه ها، موسسات، موکب ها و هیئات مذهبی برای جذب و هدایت نذورات مردمی و اعزام مددجویان و نیازمندان تلاش می کنیم.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، با دعوت از مردم خیر و عاشقان اباعبدالحسین (ع) در پویش نذر زائر، گفت: هم استانی های نیک اندیش می توانند با اهدای هر میزان کمک برای مشارکت در این پویش با شماره گیری#۱۱۰۳۱۸۸۷۷* یا واریز نذورات به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۴۷ و همچنین با مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در این امر خیر سهیم شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه