English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

پرداخت تسهیلات اشتغال به ۳ هزار و ۴۲۸ مددجوی اصفهانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: با هدف ایجاد و پایدارسازی اشتغال، به 3 هزار و 428 مددجوی اصفهانی، تسهیلاتی بالغ بر 260 میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات اشتغال به 3 هزار و 428 مددجوی اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: به 3 هزار و 428 مددجوی اصفهانی، تسهیلاتی بالغ بر 260 میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های اشتغال در رسته های مختلف انجام می شود، ادامه داد: بیشترین پرداخت تسهیلات در بین 3 هزار و 463 پرونده، برای ایجاد و پایدارسازی اشتغال هزار و 582 نفر از مددجویان تحت حمایت در مشاغل خدماتی با اعتباری بالغ بر 138میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

احمد رضایی، با بیان اینکه مددجویان در مشاغل کشاورزی، دام و طیور نیز فعالیت گسترده ای دارند، ادامه داد: با توجه به اینکه این رسته اشتغال یکی از بنیادی ترین مشاغل در جوامع محسوب می شود، از ابتدای سال جاری تاکنون 684 مددجو با دریافت 46 میلیارد و 630 میلیون تومان تسهیلات، مشغول به کار شدند.

وی همچنین مشاغل صنعتی و حمل و نقل را از دیگر حوزه های اشتغال مددجویان مطرح کرد و گفت: در این دو زمینه تاکنون به 719 نفر، بیش از 62 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، با اعلام اینکه این نهاد برای تقویت و احیای هنر صنایع دستی و فرش در استان نیز گام برمی دارد، افزود: درحال حاضر 443 مددجو با دریافت تسهیلاتی بیش از 13 میلیارد و 170 میلیون تومان در حوزه صنایع دستی مشغول به فعالیت هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه