English

حاجی دلیگانی:

مشکلات ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مانع زدایی شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات در ارائه تسهیلات و تسریع اخذ مجوزهای لازم جهت طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان امداد، باید مانع زدایی انجام شود.

مشکلات ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مانع زدایی شود

به گزارش خبرگزاری موج، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، طی بازدید از طرح کارفرمایی تولید سازه های فلزی و کارگاه نردبان سازی امداد میمه اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال پایدار مددجویان در ارائه تسهیلات و تسریع اخذ مجوزهای لازم جهت طرح های اشتغال و خودکفایی باید مانع زدایی انجام شود.

وی که با بازدید از طرح کارفرمایی امداد میمه از نزدیک با نحوه پرداخت تسهیلات کارفرمایی و بکارگیری مددجویان آشنا شد، گفت: خودکفا نمودن مددجویان با طرح های کارفرمایی می تواند به رونق اقتصادی و زمینه کسب و کار پایدار بیفزاید که در این خصوص باید از تلاش های کمیته امداد امام خمینی(ره) میمه قدردانی نمود.

در این بازدید رئیس اداره میمه ضمن قدردانی از حمایت های نماینده مردم شهرستان شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی برای حمایت از تولید و اشتغال مددجویان ، گفت: در سال گذشته بیش از 130 فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان ایجاد شد.

اصغر متوسلی در پایان با اظهار امیدواری در افزایش طرح های کارفرمایی، افزود: در طرح کارفرمایی به ازای اشتغال هر مددجو، مبلغ 50 میلیون تومان تسهیلات به کارفرما برای استخدام سه ساله مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه می شود و در همین راستا سال گذشته نیز در "طرح کارفرمایی تولید فیلتر" تعداد 10 نفر مشغول به کار شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه