English

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور مطرح کرد؛

کمک ۱۲ هزار میلیارد تومانی خیرین به بخش سلامت کشور

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با قدردانی از کمک و همراهی خیرین سراسر کشور گفت: مجمع خیرین سراسر کشور تاکنون 12 هزار میلیارد تومان به بخش‌های مختلف سلامت کمک کردند.

کمک 12 هزار میلیارد تومانی خیرین به بخش سلامت کشور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در حاشیه افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر هچیرود با اشاره به اینکه پروژه‌های بزرگ و کوچک قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان قابل در سطح استان مازندران در حال عملیاتی شدن است، اظهار داشت: باید با افتخار بگویم که پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شهر هچیرود واقعاً فوق استاندارد و توسط خیرین سلامت ساخته شد.

وی با بیان اینکه خیرین برای احداث این مرکز جامع سلامت 23 میلیارد تومان هزینه کردند، ادامه داد: مساحت این مرکز جامع سلامت بیش از 1200 متر است و با معماری زیبایی احداث و تجهیز شد.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: در تلاش هستیم تا با موافقت معاونت وزارت بهداشت، مرکز خدمات جامع سلامت شهر هچیرود به صورت شبانه‌روزی فعالیت و خدمات خود را به مردم ارائه دهد و البته باید نسبت به تأمین و تقویت نیروی انسانی مرکز تازه افتتاح شده خدمات جامع سلامت شهر هچیرود کمک شود.

وی با قدردانی از کمک و همراهی خیرین سراسر کشور بیان داشت: مجمع خیرین سراسر کشور تاکنون 12 هزار میلیارد تومان به بخش‌های مختلف سلامت کمک کردند.

شهریاری تصریح کرد: طبق آخرین آمار از سوی وزارت کشور، حدود دو هزار ثمن‌‌ خیریه ثبت شده در سراسر کشور داریم که این ثمن‌ها نیز حداقل سالانه ده‌ها هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت هزینه و کمک می‌کنند.

وی عنوان داشت: در همه جای دنیا هم معمولاً خیرین به کمک دولت‌ می‌آیند زیرا دولت‌ها به تنهایی از پس هزینه‌های درمان بر نمی‌‌آیند و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست به ویژه با فرهنگ اسلامی که در زمینه کارهای خیریه و وقف داریم همواره سرآمد هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه