English

جمعی از مردم سیروان طی نامه ای خطاب به دکتر نمکی:

سیروان فاقد امکانات درمانی و بیمارستانی است

شهرستان شهیدپرور سیروان از توابع استان ایلام با تمدنی کهن با فاصله بیش از 50 کیلومتری از مرکز استان فاقد امکانات درمانی و بیمارستانی می باشد که بعد از 43 سال از عمر بابرکت انقلاب می گذرد ولی هنوز این شهرستان با یک درمانگاه کوچک و بدون تجهیزات به مردم خدمات رسانی می شود.

سیروان فاقد امکانات درمانی و بیمارستانی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،جمعی از مردم و خیرین سلامت شهرستان سیروان طی نامه ای خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ،خواستار رفع مشکلات بهداشت و درمان و ساخت بیمارستان در این منطقه محروم شدند.

متن نامه که در اختیار خبرگزاری موج ایلام قرار گرفته به شرح ذیل است: شهرستان شهیدپرور سیروان با تمدنی کهن با فاصله بیش از 50 کیلومتری از مرکز استان فاقد امکانات درمانی و بیمارستانی می باشد که  بعد از 43 سال از عمر بابرکت انقلاب می گذرد ولی هنوز این شهرستان با یک درمانگاه کوچک و بدون تجهیزات به مردم خدمات رسانی می شود.

با توجه به انتشار ویروس منحوس کرونا و نیاز مردم به امکانات درمانی، خیرین این خطه بر اساس منویات مقام معظم رهبری بر این برآمده اند که در حوزه سلامت وارد میدان شوند، بر همین اساس با اهدا دستگاه اکوسونوگرافی، رادیولوژی پرتابل، الکترو شوک بایفازیک، الکترو کاردیو گرافی دیجیتال، فشار سنج و تب سنج  به مرکز بهداشت شهرستان دین خود را به حوزه سلامت شهرستان ادا نموده اند.

هرچند با گذشت 8 ماه با بی مهری و  بی توجهی مسئولین نسبت به سلامت مردم هنوز دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی راه اندازی نشده است و مردم محروم این شهرستان چشم انتظار مساعدت و دستورات شما برای تسریع در راه اندازی هستند.

 لازم است در دو سفر جنابعالی به استان ایلام در سال 97 در کسوت معاونت فرهنگی و اجتماعی برنامه و بودجه و در سال 98 بعنوان وزیر بهداشت در بازدید از مناطق سیل زده در شهرستان سیروان حضور پیدا کردید و قول ایجاد بیمارستان را به مردم این شهرستان محروم دادید و موجی از شور و شعف را در بین مردم ایجاد نمودید. متأسفانه با وجود زمین کافی جهت ساخت بیمارستان در مرکز شهرستان هنوز اقدام خاصی در این رابطه از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان صورت نگرفته است.

نامه مردم سیروان به دکتر نمکی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه