English

محسن رضایی:

تکمیل زنجیره تولید مورد تاکید دولت سیزدهم است

معاون اقتصادی رییس جمهور بیان کرد: در کشور ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های معدنی، انرژی و صنعت وجود دارد و دولت نیز بر تکمیل زنجیره تولید تاکید دارد، اما متاسفانه از آن به خوبی استفاده نشده است.

تکمیل زنجیره تولید مورد تاکید دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور در سخنانی عنوان کرد: تکمیل زنجیره تولید مورد تاکید دولت سیزدهم است و اکنون شاهد هستیم در برخی از مناطق کشور و از جمله خراسان رضوی این امر در حال تحقق است.

رضایی این سخنان را در مراسم افتتاح خطوط تولیدی جدید یک واحد نساجی در شهرک صنعتی کاویان فریمان اظهار کرد و ادامه داد: در کشور ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های معدنی، انرژی و صنعت  وجود دارد و دولت نیز بر تکمیل زنجیره تولید تاکید دارد، اما متاسفانه از آن به خوبی استفاده نشده است.

معاون رییس جمهور افزود: همچنین مواد اولیه موجود به خارج از کشور صادر و سپس کالای تولیدی با چند برابر قیمت به کشور وارد می‌شود و این واحد تولیدی اکنون راه تکمیل زنجیره تولید را با خلاقیت صنعتگران و کارگران خود ایجاد کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته، مردم سالاری دینی در کنار قوای سه‌گانه قرار نداشت و در چند سال اخیر با توان مردمی، این مهم منجر به یکپارچگی بزرگی در کشور شده است.

معاون اقتصاد ی رییس جمهور متذکر شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با اعضای هیئت دولت بر موضوع اقتصاد تاکید بسیار کرده‌اند که نتیجه آن منتهی به یکپارچگی بیشتر مردم و دولت می‌شود.

رضایی یادآور شد: در گذشته بخشنامه‌های یک شبه منجر می‌شد که سرمایه‌گذاران و کارآفرینان نتوانند برنامه‌ریزی صحیحی برای آینده خود کنند. یکپارچه‌سازی صنعت ایران مهم است و ما نیز کارآفرینان موفق، خلاق و نوآور داریم که باید در چارچوب صنعت ساماندهی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه