English

مدیرکل بندر امیرآباد:

سرمایه گذاری بخش خصوصی یکی از عوامل اصلی موفقیت بنادر است

مدیرکل بندر امیرآباد سرمایه گذاری بخش خصوصی را یکی از عوامل اصلی موفقیت بنادر عنوان کرد و گفت: حضور کارخانه ها و سرمایه گذارانی که برای کالاهای مراوده ای در بندر ارزش افزوده ایجاد می کنند، یکی از این دلایل است‌.

سرمایه گذاری بخش خصوصی یکی از عوامل اصلی موفقیت بنادر است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی اصل سعیدی پور مدیرکل بندر امیرآباد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: دستاوردها و موفقیت های این بندر در یک سال گذشته از قبیل افزایش میزان عملیات تخلیه و بارگیری، رشد سرمایه گذاری و رتبه نخست بندر امیرآباد در مراودات کالا در میان بنادر شمالی رشد قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: عملکرد توسعه ای و زیرساختی بندر امیرآباد با جذب بالای اعتبار سازمانی در یک سال گذشته جهت اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی مطلوب ارزیابی شد.

مدیرکل بندر امیرآباد همچنین سرمایه گذاری بخش خصوصی را یکی از عوامل اصلی موفقیت بنادر عنوان کرد و گفت: حضور کارخانه ها و سرمایه گذارانی که برای کالاهای مراوده ای در بندر ارزش افزوده ایجاد می کنند، تأکید کرد.

وی بیان داشت: در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور حسینی پور استاندار مازندران بیش از هزار و 553 میلیارد ریال از پروژه های سرمایه گذاری و زیرساختی بندر امیرآباد افتتاح و کلنگ زنی شده است.

سعیدی پور همچنین راه‌اندازی خطوط کشتیرانی منظم کانتینری در دریای خزر با تردد 9 فروند کشتی و 600 کانتینر در گام اول را یک فرصت اقتصادی و تجاری بی‌سابقه جهت کاهش هزینه‌ها، زمان خدمت‌رسانی و تحقق تقاضای همیشگی برخی از صاحبان کالا مبنی بر ارائه خدمات کانتینری در بنادر شمالی توصیف کرد و گفت: امیدواریم با تداوم فعالیت‌های این خطوط منظم کشتیرانی عملیات کانتینری در بنادر شمالی کشور رونق یابد.

وی در پایان به اسکله رو _ رو ریلی بندر امیرآباد نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به نوسان تراز آب دریای خزر، نیاز فنی مبرم به بازطراحی این اسکله وجود داشت که امیدواریم در آینده ای نه چندان دور به بهره‌برداری برسد.

سعیدی پور مدیرکل بندر امیرآباد پس از سخنان خود در تبیین عملکرد بندر امیرآباد در یکسال گذشته، به سؤالات خبرنگاران در حوزه های مختلف تخصصی دریایی و بندری، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی پاسخ داد.

گفتنی است محمدعلی اصل سعیدی پور به ارتباط و تعامل دو سویه با رسانه ها تأکید دارد و در این راستا به غیر از پذیرفتن درخواست مصاحبه از سوی خبرنگاران تصویری و نوشتاری در زمان های مختلف، دومین نشست خبری خود را با اصحاب رسانه در سال جاری برگزار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه