English

مدیرکل بندرامیرآباد خبر داد؛

انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث سیلوی غلات به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در بندرامیرآباد

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از انعقاد قرارداد احداث سیلوی غلات به ارزش 600 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در بندرامیرآباد خبر داد.

انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث سیلوی غلات به ارزش 600 میلیارد ریال در بندرامیرآباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی اصل سعیدی پور در حاشیه برگزاری آیین امضای این قرارداد اظهار داشت: با امضای قرارداد سرمایه گذاری 600 میلیارد ریالی بخش خصوصی، ظرفیت نهایی سیلوی نگهداری غلات در بندرامیرآباد به 490 هزار تن خواهد رسید.

وی ادامه داد: مدت این قرارداد 15ساله و به صورت B.O.T عنوان کرد که طرف سرمایه گذار طبق این قرارداد متعهد است آن را در مدت 2 سال در زمینی به مساحت 5 هزار و 500 متر مربع واقع  در اراضی پسکرانه این بندر احداث کند.

مدیرکل بندرامیرآباد گفت: ظرفیت تولیدی این سیلو طبق طرح سرمایه گذاری ارائه شده از سوی سرمایه گذار 30  هزار تن در سال می باشد که با بهره برداری از آن برای 14 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی افزود: اراضی پسکرانه بندرامیرآباد با بهره بردن از مزایای منطقه ویژه اقتصادی، محلی مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های خدماتی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری و نفتی می باشد که با نگاه سازنده مدیران سازمان بنادر و دریانوردی و اعطای تسهیلات ویژه به متقاضیان، شاهد استقبال بی نظیر بخش خصوصی در زمینه های مختلف جهت سرمایه گذاری در راهبردی ترین بندر شمال کشور می باشیم.

گفتنی است پیش از امضای این قرارداد، ظرفیت سیلوهای غلات منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد 460 هزار تن بوده است که از این میزان 349 هزار تن در حال بهره برداری و 111 هزار تن دیگر در حال ساخت می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه