English

محسن ذبیحی:

عملیات اجرایی و بهره برداری از ۴۱ طرح بزرگ برق رسانی در استان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بیان کرد: عملیات اجرایی و بهره برداری از ۴۱ طرح بزرگ برق رسانی با هدف تأمین برق پایدار و مطمئن و افزایش رضایت مشترکین در مناطق شهری و روستایی اجرا شده است.

عملیات اجرایی و  بهره برداری از ۴۱ طرح بزرگ برق رسانی در استان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: همزمان با هفته دولت تعداد ۴۱ طرح بزرگ برق رسانی در نقاط مختلف استان با صرف اعتباری بالغ بر ۳۵۳۰ میلیارد ریال بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

ذبیحی در ادامه اضافه کرد: با هدف تأمین برق پایدار و مطمئن و افزایش رضایت مشترکین، این تعداد طرح در ۲۹ مدیریت برق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و در مناطق شهری و روستایی اجرا شده است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: برای قابلیت اطمینان شبکه، کاهش خاموشی، رفع افت ولتاژ، اصلاح شبکه‌های فرسوده و تسریع در ارایه خدمات به مشترکین، حدود ۷۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط ضعیف و فشار متوسط احداث و تعداد ۱۸ دستگاه ترانسفورماتور و ۲۱۰۰ دستگاه چراغ روشنایی نیز نصب شده است.

وی متذکر شد: برق رسانی به ۱۰ روستای بدون برق، تحویل هزار دستگاه سامانه خورشیدی به عشایر استان، اصلاح شبکه ۵۳۰ روستا در قالب طرح بهارستان و تأمین برق حدود ۱۱ هزار متقاضی در نقاط مختلف و احداث و تقویت روشنایی معابر از طرح‌های اجرا شده در هفته دولت می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: احداث حدود ۶ کیلومتر شبکه روشنایی معابر حد فاصل مسیر گناباد به بیدخت (از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان)، ساماندهی و هوشمندسازی شبکه توزیع و انشعابات برق سیدآباد چناران فریمان و تبدیل ۳۵۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار از مهمترین طرح‌های هفته دولت هستند.

ذبیحی در خاتمه خاطرنشان کرد: ضمن قدردانی از همراهی مشترکان در برنامه‌های پیک بار تابستان ابراز امیدواری می کنیم که با اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از انرژی برق، خدمت رسانی به مردم استان بدون هیچ مشکلی تداوم داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه