English

مجید سلحشور مطرح کرد؛

نهادینه شدن حس مسئولیت پذیری در همکاران صنعت برق میناب

معاون استاندار هرمزگان گفت: در زمان وقوع حوادث اغلب نگرانی های ما در حوزه برق رسانی به مناطق آسیب دیده بود که واسطه زحمات نیروهای پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق در اسرع وقت رفع شد، به نوعی حس مسئولیت پذیری در همکاران صنعت برق میناب نهادینه شده است.

نهادینه شدن حس مسئولیت پذیری در همکاران صنعت برق میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید سلحشور فرماندار ویژه میناب در مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره برق میناب ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: مدیر برق پیشین میناب با تلاش بی وقفه در عرصه صنعت برق همیشه پای کار خدمت رسانی به مردم بودند که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: فعالیت های خدمات رسانی در حیطه وظایف سلف اداری نیست بلکه به مشارکت گروهی و کارهای جهادی نیازمند است.

معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت: در زمان وقوع حوادث اغلب نگرانی های ما در حوزه برق رسانی به مناطق آسیب دیده بود که واسطه زحمات نیروهای پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق در اسرع وقت رفع شد، به نوعی حس مسئولیت پذیری در همکاران صنعت برق میناب نهادینه شده است.

وی در ادامه اذعان داشت: بارها در در فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید شده که کارها را کوچک نشمارید و هرگامی که در راستای رفع و رجوع مشکلات مردم برمی دارید، خداوند شاهد و ناظر بر اعمال است.

فرماندار ویژه میناب اظهارداشت: کار در میناب دارای ویژگی خاصی است و باتوجه به جمعیت دانش آموزی قابل مقایسه با شهرستان دیگر نیست، جمعیت دانش آموزان این  شهرستان دو برابر جمعیت دانش آموزان بشاگرد است.

سلحشور با بیان اینکه پنج هزارو200 کیلومتر مربع مساحت شهرستان میناب است گفت: بالغ بر 50 هزار هکتار زمین کشاورزی برخوردار هستیم و بیشترین محصولات کشاورزی مانند خرما، انبه و صیفی جات در این شهرستان تولید می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: میناب در صدر فهرست شهرستان های تولید کننده محصولات کشاورزی قرار دارد و باید به میناب توجه ویژه‌ای داشته باشیم؛ در این شهرستان بالغ بر 700مراکز آموزشی وجود دارد.

فرماندار ویژه میناب در پایان افزود: امروز باید از تجربیات همکاران برای توسعه شهرستان استفاده کنیم و اگر مسئولان در کارهایشان صداقت داشته باشند به طور قطع مردم با آنان همراه خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه