English

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان خبر داد؛

افتتاح ۲۵۰ پروژه برق رسانی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان از افتتاح ۲۵۰ پروژه برق رسانی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان اصفهان خبر داد.

افتتاح ۲۵۰ پروژه برق رسانی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حمید علاقه مندان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت گفت: امسال ۲۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های برق‌رسانی، توسعه مشترکین جدید و ‌پایداری شبکه همزمان با هفته دولت در شرکت توزیع برق استان اصفهان به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره باینکه شرکت توزیع برق استان شامل ۲۳ شهرستان استان اصفهان است، اضافه کرد: در استان اصفهان از ابتدای امسال تا هفته دولت  حدود ۱۸ هزار و ۳۱ متقاضی جدید برق‌دار شدند که بالغ بر ۳۲۴ میلیارد تومان هزینه شبکه و زیرساخت برای آنها اجرا شده است.

 این مقام مسئول ادامه داد: همچنین برای افزایش ضریب اطمینان و نگهداری شبکه حرکتی به‌عنوان تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار صورت گرفته که خوشبختانه  تاکنون ۷۲۲ کیلومتر کابل تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه در استان ۱۸ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف وجود دارد، گفت: تاکنون ۱۰ هزار کیلومتر از آن به شبکه خودنگهدار تبدیل شده است و تا سال ۱۴۰۲ کل شبکه فشار ضعیف شرکت توزیع برق استان اصفهان به شبکه کابلی خودنگهدار تبدیل می شود.

علاقه مندان افزود: برای  نصب کلیدهای قدرت، توسعه و ‌بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی حدودا  ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه از پیک تابستان عبور کردیم، بیان داشت: امسال با تدبیر دولت و  اجرای طرح‌های مدیریت بار تابستان را بدون خاموشی سپری کردیم.

وی افزود: با همکاری وزارت صمت، و همکاری خوب صنایع و شرکت شهرک‌ها و همچنین همکاری کشاورزان و جهاد کشاورزی  تابستان امسال در بخش خانگی و تجاری خاموشی ناشی از کمبود برق در استان نداشتیم.

 ۷۸ درصد مردم استان اصفهان خوش مصرف هستند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به عدم رعایت ۲۲ درصد مشترکین در الگوی مصرف برق اظهار داشت: در استان اصفهان ۷۸ درصد مردم رعایت الگوی مصرف را داشتند و خوش مصرف بودند که دراین راستا پاداش‌هایی نیز برای آنها در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۸۵ درصد مجموعه ادارات استان رعایت الگوی مصرف برق را در تابستان داشتند و قرار است این برنامه در بدنه اداری دولت الگویی برای مصرف بهینه برق در طول ایام سال شود.

این مقام مسئول بیان داشت: شرکت توزیع برق استان اصفهان در سال جاری با ۱۸ مگاوات نیروگاه خورشیدی پشت بامی رتبه اول در سطح کشور را به دست آورده است.

افتتاح ۲۰ نیروگاه خورشیدی در هفته دولت

علاقه مندان با اشاره به افتتاح ۲۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی در هفته دولت در استان اصفهان گفت: امسال اعتبار حدود پنج هزار نیروگاه خورشیدی در استان پیش بینی شده است که دراین راستا سال اول دو هزار نیروگاه وارد مدار خواهد شد.

روستای بدون برق در استان اصفهان نداریم

وی در راستای برق رسانی در روستاهای استان توضیح داد: روستای حیران در شهرستان فریدونشهر با ۷۰ میلیارد ریال هزینه به شبکه سراسری برق متصل شد و در حال حاضر تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از انرژی برق بهره‌مند هستند.

حمید علاقه مندان افزود: در سال گذشته در استان اصفهان ابر ششم فهام کشور را مستقر کردیم که در راستای اجرای این پروژه زیرساخت‌های مربوط به حوزه آی تی و انفورماتیک شرکت توزیع برق توسعه زیادی انجام داده است که حدود ۱۳ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌ها هزینه شده است.

نصب ۴۳ هزار کنتور فهام در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: در حال حاضر کلیه مشترکین دیماندی شرکت توزیع برق استان اصفهان و مشترکین کشاورزی استان مجهز به کنتور فهام هستند که در این راستا بالغ بر ۴۳ هزار کنتور فهام در استان اصفهان نصب شده است که با نصب این کنتور‌ها دیگر لازم به قرائت کنتور توسط مامور نیست و هر لحظه میزان مصرف برق استان رصد می شود.

شرکت توزیع برق استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه