English

رضا شیرین زاده خبر داد؛

جابجایی ۶۶۶ هزار نفر مسافر از استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:در 5 ماهه گذشته 666 هزار نفر مسافر از استان اردبیل جابجا شده اند.

جابجایی 666 هزار نفر مسافر از استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده ، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از شرکت های مسافربری شهرستان خلخال افزود: این میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 606 هزارنفر مسافر بود افزایش 10 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 331 هزار و 758 نفرمسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس،56 هزار و 960 نفربا مینی بوس و 277 هزار و 284 نفر نیز بوسیله سواری از استان جابجا شده اند تصریح کرد: این میزان جابجایی مسافر در قالب 116 هزار سفر انجام شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 22 درصدی جابجایی مسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس خبرداد و بیان کرد:در 5 ماهه سال گذشته 270 هزار و 412 نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس جابجا شده بودند.

شیرین زاده اظهار کرد: در جابجایی مسافران با مینی بوس نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 56 هزار و 700 نفر بود رشد خوبی را شاهد هستیم.

وی فعالیت 7 پایانه مسافربری را در استان اردبیل یاد اور شدو اظهار کرد:هزار و 231 ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت 57 شرکت مسافربری در استان اردبیل از خدمات رسانی 2 هزار و 240 راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خبرداد و افزود:مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه 141 اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه