English

پیام تقدیر سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) از حضور باشکوه مردم در تشییع آیت الله ناصری

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پیامی از حضور باشکوه مردم در تشییع آیت الله ناصری تقدیر کرد.

پیام تقدیر سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) از حضور باشکوه مردم در تشییع آیت الله ناصری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از حضور پرشور و حماسی مردم استان در مراسم تشییع و خاکسپاری حضرت آیت الله ناصری قدردانی کردند.

متن پیام سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«مَنْ لَمْ یَشْکُرِ اَلْمُنْعِمَ مِنَ اَلْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ»

رحلت مرجع استاد بزرگ اخلاق، حضرت آیت‌الله ناصری(قدس الله نفسه الزکیّه) داغ و اندوهی است که بر قلوب سنگینی می‌کند و صبر بر آن سخت و دشوار است و لیکن همواره در برابر مشیّت و دعوت ربّ‌العالمین، تسلیم بوده و رضایت او را میزان تحمّل این مصیبت جانکاه می‌دانیم.

اینک و پس از گذشت روزهایی دشوار آنچه که آرام‌بخش آلام و تسلای خاطر گشته، جلوه‌ای پرمعنا از پیوند عمیق مردم و علما، اخلاق، روحانیت و ارزش‌های دینی بود که زبان از توصیف و تجلیل همدلی، مشارکت و همدردی این مردم مؤمن بالاخص مردان و زنان استان اصفهان قاصر است.

حضور باشکوه مردم ولایتمدار و شریف استان اصفهان در مراسم های وداع و تشییع پیکر مرحوم حضرت آیت الله ناصری؛ عالم ربانی و سالک الی الله، نشان دهنده قدرشناسی و بزرگ منشی مردمان این دیار نسبت به خادمان دین بوده و موجب خشنودی خداوند متعال گردید.

بی تردید این وداع عاشورایی و شگفت انگیز که برخاسته از ایمان و اعتقاد مردم اصفهان از این استاد اخلاق والامقام است؛ دلالت بر عیار ممتاز هوشمندی و قدرشناسی این ملت از عالمان خود دارد.

اصفهان؛ باردیگر، دین خود را به اسلام ادا کرد، حضوری اینچنین که برخاسته از عشقی سترگ و شکوهمند است را چگونه میتوان توصیف نمود و از آن تقدیر کرد.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بر خود لازم می دارد از این حضور گسترده مردم ولایتمدار و سربلند استان اصفهان سپاسگذاری نموده، بار دیگر برای آن مرحوم مغفور، آمرزش و برای مردم این استان، سرافرازی روزافزون را از درگاه خداوند متعال استعانت می نماید.

بیشتر بخوانید:

پیکر آیت الله ناصری در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه