English

میر سعید سید متین خبر داد؛

بهره مندی ۱۸ روستا از نعمت گاز طبیعی در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته دولت امسال شاهد بهره مندی 18 روستای استان از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

بهره مندی 18 روستا از نعمت گاز طبیعی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، میر سعید سید متین ، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از افتتاح 5 پروژه گازرسانی در هفته دولت خبر داد و گفت: تاکنون افتتاح پروژه های گازرسانی به 18 روستای استان به دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت اعلام شده است که انتظار می‌رود به واسطه بهره برداری از این پروژه‌ها بیش از 380 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت است تا دولتمردان گزارش کار خود را با شفافیت در اختیار مردم و افکار عمومی قرار دهند گفت: شرکت گاز استان اردبیل از بدو تاسیس در راستای محرومیت زدایی از چهره استان تلاش کرده و بحمدالله هم اکنون تمامی شهرها و بالغ بر 97 درصد از خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در ادامه به تشریح برنامه های شرکت گاز استان در هفته دولت پرداخت و گفت: در هفته پیش رو، 18 روستای شهرستان های خلخال ، مشگین شهر و بیله سوار با اعتبار بالغ بر 131 میلیارد ریال از نعمت الهی گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

سید متین حجم عملیات شبکه گذاری به منظور بهره مندی 18 روستای استان را 70 کیلومتر بیان کرد و گفت: در برخی نقاط با توجه به صعب العبور بودن مناطق عملیات شبکه گذاری به سختی و با هزینه بیشتر انجام شده است ولی با تلاش بی وقفه توانستیم این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

وی در پایان بر لزوم استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی توسط مشترکین گرانقدر استان تأکید و از حمایت های بی دریغ مردم شهیدپرور استان در توسعه روز افزون شبکه توزیع گاز تقدیر بعمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه