English

سردار اسماعیلی خبر داد:

بهره مندی ۳۳ روستا از نعمت گاز طبیعی در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: 33 روستای استان با بیش از 400 خانوار از نعمت گاز طبیعی همزمان با ایام الله دهه فجر بهره مند می شوند.

بهره مندی 33 روستا از نعمت گاز طبیعی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: طی سالهای گذشته در حوزه گازرسانی در سطح استان اردبیل خدمات ارزنده ای انجام شده است و در حال حاضر 100 درصد خانوار شهری و بیش از 96 درصد از خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و در دهه فجر امسال نیز پروژه های گازرسانی به 33 روستای استان در قالب 6 پروژه با 413 خانوار روستایی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در دهه پیش رو، 33 روستای شهرستان های مشگین شهر، گرمی، پارس آباد و بیله سوار با اعتبار بالغ بر176  میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل می گوید: امسال با تلاش های دولتمردان و کلیه خادمین مردم در شرکت گاز استان اردبیل شاهد بهره مندی بیش از 96 درصدی خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی هستیم و بر همین اساس استان در جرگه استانهای سبز از لحاظ گازرسانی قرار گرفته است.

اسماعیلی گفت: شرکت گاز استان اردبیل با برنامه ریزی های منسجمی که در زمینه تحقق اهداف دولت الکترونیک انجام داده توانسته گام های موثری را در اجرای عدالت اجتماعی بردارد که از آن موارد می توان به صدور قبوض آنی، حذف قبوض کاغذی، ایجاد میز خدمت الکترونیکی و ارایه خدمات در بستر وب اشاره کرد.

وی گفت: استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی توسط مشترکین استان و صرفه جویی در مصرف این نعمت خدادادی و حمایت های بی دریغ مردم شهید پرور استان و مسئولین در توسعه روز افزون شبکه توزیع گاز لازم و ضروری است.

به گفته اسماعیلی در حال حاضر به 526 هزار مشترک گاز طبیعی خدمات ارایه می نماید که تمامی 29 شهر و 1427 روستا در این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه