English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران مطرح کرد؛

مازندران دومین استان پر تردد در سطح کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: برابر آمار به دست آمده طی 5 ماه نخست سال جاری بیش از 291 میلیون و 384 هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای این استان به ثبت رسید که حدود 7.8 درصد از تردد کل کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ مازندران در رتبه دومین استان پر تردد کشور قرار گرفته است.

مازندران دومین استان پر تردد در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با اعلام این خبر اظهار داشت: بررسی تردد ساعتی وسایل نقلیه طی مرداد ماه سال جاری در استان مازندران نشان می دهد پرترددترین ساعت روز معمولاً بین ساعات 18 الی 19 اتفاق می افتد و ساعت 18 الی 19 با میانگین تردد ساعتی حدود 110 هزار وسیله نقلیه دارای فراوانی بیشتری در بین ساعات پر تردد مرداد ماه سال جاری بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه میانگین تردد ساعتی در طی این مدت حدود 110 هزار تردد بوده، نتیجه می شود در طی ساعت اوج میزان تردد در حدود 45 درصد بیشتر از میانگین تردد ساعتی در آن ماه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران افزود: طی 5 ماه نخست سال جاری میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در این استان بیش از 21 میلیون و 924 هزار تردد بوده است که این عدد نشان دهنده سهمی 7.5 درصدی وسایل نقلیه سنگین از تردد کل وسایل نقلیه می باشد.

وی به آمار تردد ثبت شده از محورهای مواصلاتی استان مازندران با استان‌های مجاور اشاره کرد و عنوان داشت: طی 5 ماه نخست سال جاری از مبادی و مقاصد ورودی و خروجی استان بیش از 26 میلیون و 773 هزار تردد انجام شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیش از 50 درصد افزایش داشته است.

لازم به ذکر است مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه