English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

آغاز طرح انتظام بخشی و ساماندهی بازار بزرگ اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از آغاز طرح انتظام بخشی و ساماندهی بازار بزرگ اصفهان در میدان نقش جهان خبر داد.

آغاز طرح انتظام بخشی و ساماندهی بازار بزرگ اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه آغار طرح انتظام بخشی بازار بزرگ اصفهان بیان کرد: به منظور حفظ امنیت و آرامش در بازار طرح انتظام بخشی و ساماندهی بازار بزرگ اصفهان از امروز آغاز شد.

وی گفت: با تعامل و هماهنگی بازاریان و شهرداری منطقه ۳ اصفهان، طرح انتظام بخشی و ساماندهی بازار بزرگ اصفهان ازامروز شروع می شود.

سردار معصوم بیگی افزود: هدف از اجرای طرح انتظام بخشی و ساماندهی بازار بزرگ اصفهان افزایش امنیت و آرامش، جلوگیری از هر گونه تردد وسایل نقلیه، آرامش وامنیت بازار برای داد و ستد و جلوگیری از آلودگی محیطی و صوتی در بازار می باشد.

وی محدوده اجرای این طرح را میدان امام ، میدان امام علی و خیابان عبدالرزاق اعلام کرد و گفت: دراین طرح ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با همکاری ماموران شهرداری منطقه سه با نصب ۶ گیت اصلی و استقرار در محل های مشخص شده مانع از تردد هرگونه ‌وسیله نقلیه خودرویی و موتوری خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: ورود موتورسیکلت از زمانی که بازار باز می شود تا زمانی که بسته می شود ممنوع است.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: موتور سواران در زمان هایی که مشخص می شود برای کارهایی که ضرورت دارد و موارد اضطراری می توانند به بازار تردد کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین برای کسانی که در بازار رفت و آمد دارند و محل کارشان دراین مکان است 3 پارکینگ در اطراف بازار پیش بینی شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برای اولین بار این طرح به صورت جامع اجرا می شود، گفت: ساعات اجرای طرح  انتظام بخشی بازر بزرگ اصفهان از ۸ صبح تا زمان باز بودن بازار می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه