English

هادی شه دوست خبر داد؛

راه اندازی ١٢ سامانه جدید ثبت تخلفات رانندگی در شیراز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از نصب و راه اندازی ١٢ سامانه جدید ثبت تخلفات رانندگی همزمان با هفته دولت در کلان شهر شیراز خبر داد.

راه اندازی ١٢ سامانه جدید ثبت تخلفات رانندگی در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، هادی شه دوست شیرازی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری گفت: توسعه سامانه‌های هوشمند کنترل ترافیک و بهره گیری از تجهیزات نسل جدید و به روز در برنامه ریزی‌های مدیریت شهری را از اولویت‌های مهم معاونت حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد.

او گفت: سامانه‌های جدید ثبت هوشمند تخلفات رانندگی با قابلیت پردازش وثبت تصویر در بلوار‌های خلیج فارس، مهندسان و احمد بن موسی (ع) نصب و راه اندازی شده است.

شه‌دوست افزایش ایمنی تردد در معابر و کاهش سوانح رانندگی در راستای تحقق شعار #شیراز شهر ایمن را از اهداف مهم این طرح برشمرد و گفت: ثبت هوشمند تخلفات رانندگی بویژه سرعت غیرمجاز و بررسی وضعیت معاینه فنی خودرو‌ها از مهمترین امکانات سامانه‌های جدید است.

معاون شهردار شیراز با اشاره به اینکه مجموع سامانه‌های ثبت تخلفات رانندگی با راه اندازی ۱۲ سامانه جدید به ۶٢ سامانه افزایش یافته است، تاکید کرد: برای توسعه سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی از ظرفیت‌های سرمایه گذاری نیز استفاده خواهیم کرد.

هادی شه دوست شیرازی با بیان اینکه آمار حوادث رانندگی به استناد اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی با نصب سامانه‌های هوشمند به طور چشمگیری کاهش یافته است، گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری همه مجموعه‌ها و شهروندان، بزودی شاهد تحقق شعار شیرازشهرایمن و پاک باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه