English

استاندار کرمانشاه:

تمامی امکانات مرز بین المللی خسروی برای تردد زوار به بهترین شکل آماده است

استاندار کرمانشاه گفت: مرز رسمی و بین المللی خسروی، مرز با امکانات خوب و مسیری ایمن برای زائران جهت عزیمت به کربلای معلی است.

تمامی امکانات مرز بین المللی خسروی برای تردد زوار به بهترین شکل آماده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم در جلسه ستاد استانی اربعین در پایانه بین المللی مرز رسمی خسروی با بیان اینکه سفر وزیر کشور و معاون اول رییس جمهور به استان کرمانشاه و بازدید از مرز خسروی مایه خیر و برکت است، افزود: مرز خسروی زیرساخت های بسیار خوبی دارد و استان کرمانشاه باید در تبلیغات آورده شده و به درستی معرفی گردد.

وی بر استقرار اتوبوس هایی برای جابجایی مسافران از پایانه استان کرمانشاه به پایانه بین المللی مرز خسروی تاکید کرد و گفت: باید تبلیغات مناسب در مسیر جهت راهنمایی هدایت زائران انجام شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: تمام عملیات اجرایی در راستای ایجاد زیرساخت ها برای تقویت مرز خسروی تا ۱۲ شهریورماه باید پایان یابد و از هم اکنون باید قرارگاه های مختلف در مرز مستقر شوند چون امسال سال سرنوشت سازی برای استان کرمانشاه است و باید ظرفیت های این مرز به درستی معرفی و به کار گیری شود و خدمات شایسته ای به زائران ارائه گردد.

امیری‌مقدم اضافه کرد: باید قرارگاه رسانه ای صدا و سیما در مرز فعال شود و ظرفیت ها و مزایای مرز خسروی به هم وطنانمان در سراسر کشور معرفی گردد و مستندسازی از زائرانی که از این مسیر عازم کربلا شده و یا وارد شده اند نیز در دستور کار قرار گیرد چون زائران می توانند بهترین معرفی کنندگان مرز باشند.

وی بر آمادگی تمام دستگاه های عضو ستاد اربعین تاکید کرد و گفت: همه پای کار هستند تا خدمات شایسته ای به زائران ارائه شود.

در این جلسه دستگاه های مختلف به ارائه گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده در راستای ایجاد زیرساخت ها پرداختند و آمادگی تمامی دستگاه ها در این مرز محرز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه