English

فرماندار ویژه بابل مطرح کرد؛

تلاش دولت سیزدهم برای مردمی سازی کارها/ بزرگترین مجتمع آبرسانی بابل به بهره برداری رسید

فرماندار ویژه شهرستان بابل با بیان اینکه تمام تلاش دولت سیزدهم آن است تا با به کارگیری ظرفیت مردمی مشکلات مردم و کشور حل گردد، گفت: بزرگ‌ترین مجتمع آبرسانی بابل با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

تلاش دولت سیزدهم برای مردمی سازی کارها/ بزرگترین مجتمع آبرسانی بابل به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل ‌در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای یک ساله دولت سیزدهم در بابل و در خطبه های پیش از نماز جمعه، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم دولت سیزدهم در یک سال گذشته رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بوده است.

وی ادامه داد: دولت در حوزه اشتغال پایدار به خصوص در مناطق کم برخوردار شهرستان بیش از 576 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا پرداخت کرده است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: در سال جاری 9 واحد راکد تولیدی با رفع مشکلات زیرساختی آنها به مدار تولید بازگشتند و یکصد و 76 شغل جدید در این واحدها ایجاد شده است.

وی افزود: در هفته دولت امسال علاوه بر افتتاح 44 طرح عمرانی و زیرساختی که با اعتبار یکصد و 20 میلیارد تومان به مرحله افتتاح می رسد عملیات اجرایی تعداد 16 طرح هم در این شهرستان آغاز خواهد شد.

عزیززاده گرجی عنوان داشت: در روز گذشته مجتمع بزرگ آبرسانی شهرهای گروه الف با سرمایه گذاری بیش از یکصد میلیارد تومانی به مدار مصرف بازگشت و آب شرب سالم این تصفیه خانه به شهرهای همجوار بابل به بابلسر رسیده و انتظار 13 ساله آنها به پایان رسید.

وی تصریح کرد: تمام تلاش دولت سیزدهم آن است تا با به کارگیری ظرفیت مردمی با تلاش مضاعف و روحیه انقلابی و اتکاء به عقلانیت به مردم خدمت رسانی کرده و با تأسی از دولت خدمتگزار شهید رجایی، عملکرد درخشانی از خود به جای بگذارد و مردم از آن به نیکی یاد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه