English

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد؛

لازم الاجرا بودن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر لازم‌الاجرا بودن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تأکید کرد .

 لازم الاجرا بودن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی اکبر رضایی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان گفت: همّت عمومی دستگاه‌های اجرایی، تسهیل‌گری سرمایه‌گذاران برای تولید و اشتغال باشد.

وی به اهمیّت رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران، صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی تأکید و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آران و بیدگل به عنوان نمایندگان دولت در این شهرستان، حل مشکل سرمایه‌گذاران را پیگیری کنند و از قوانین مزاحم پرهیز کنند.

این مقام مسئول بر لازم‌الاجرا بودن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تأکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های خدمات‌رسان شهرستان آران و بیدگل باید با شفاف‌سازی، پاسخ استعلام‌های سرمایه‌گذاران اقتصادی را بدهند و از طولانی شدن روند استعلامات بکاهند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: همه مدیران موظفند از روند سرمایه‌گذاری و تولید در شهرستان حمایت کنند و موانع موجود بر سر راه تولید را بردارند.

گفتنی است؛ در این جلسه از کارگروه، پرونده ۱۰ واحد اقتصادی در بخش های صنعت و گردشگری مطرح شد و اقدامات لازم در راستای مانع زدایی از این واحدها به تصویب رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه