English

جابر جهان بین خبر داد؛

افتتاح ۷۶ پروژه و ۳ طرح عملیات اجرایی در پارس آباد

فرماندار پارس آباد گفت: ۷۶ پروژه و ۳ طرح عملیات اجرایی که مجموع اعتبار هزینه شده بالغ بر ۸۷۶ میلیارد تومان هفته دولت در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

افتتاح ۷۶ پروژه و ۳ طرح عملیات اجرایی در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، جابر جهان بین ، فرماندار پارس آباد به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار اردبیل، نماینده مردم پارس آباد در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی گفت: در هفته دولت ۵۶ پروژه عمرانی ،خدماتی و اقتصادی و زیربنایی در این شهرستان با اعتباری بالغ 4 هزارو ۸۶ میلیارد ریال و ۲۰ طرح تولیدی، اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 2 هزارو ۹۱۲ میلیارد ریال و همچنین ۳ پروژه عملیات اجرایی با هزینه کرد هزارو    ۷۷۰ میلیارد ریال امسال آماده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به بهره‌برداری از روشنایی سطوح پرواز فرودگاه این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار پارس آباد طول کابل گذاری شده در این پروژه را ۴۵ کیلومتر عنوان کرد و گفت: برای برقراری پروازهای شبانه تعداد ۱۵۵ چراغ در فرودگاه نصب شده است.

جهان بین می گوید: فرودگاه پارس آباد با متراژ 170 هکتار به عنوان قدیمی‌ترین فرودگاه استان اردبیل که در سال ۱۳۵۲ تأسیس شده و در سال ۱۳۸۱ از شرکت کشت و صنعت مغان منفک و تحویل فرودگاه‌های کشور شد.

وی به سرمایه گذاری جدید پروژهای عمرانی قابل افتتاح در شرکت کشت و صنعت دامپروری مغان اشاره کرد و افزود: در هفته دولت ۱۱ پروژه و طرح کشاورزی در مجتمع دامپروری،  مجتمع باغات میوه و همچنین امور زراعت جمعا با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

در ادامه مراسم که همزمان با سفر استاندار اردبیل ۷ طرح اقتصادی و سرمایه گذاری گلخانه ای با اشتغالزایی ۱۵۷ نفری به وسعت ۱۹ هکتار با اعتباری بالغ بر 2 هزارو ۱۸۰ ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین ۵ پروژه زیر ساخت راهسازی و تسهیل ترافیک بین شهری و روستایی و فرودگاهی با هزینه کرد هزارو ۲۷۷ ریال از مهمترین پروژه های عمرانی که در سفر سید حامد عاملی استاندار اردبیل مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه