English

کاهش تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در استان خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع رسانی مدیریت کرونا در خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون شهرهای بردسکن، خلیل آباد و کاشمر در شرایط قرمز و شهرهای بجستان، کلات، کوهسرخ، گناباد، تربت حیدریه، جوین، خوشاب، داورزن، سبزوار و ششتمد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

کاهش تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته اطلاع رسانی مدیریت کرونا در خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در استان خراسان رضوی از هفت شهر به سه شهر کاهش یافته است.

پهلوان همچنین اضافه کرد: هم اکنون شهرهای بردسکن، خلیل آباد و کاشمر در شرایط قرمز و شهرهای بجستان، کلات، کوهسرخ، گناباد، تربت حیدریه، جوین، خوشاب، داورزن، سبزوار و ششتمد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

رییس کمیته اطلاع رسانی مدیریت کرونا در خراسان رضوی ادامه داد: همچنین هم اکنون شهرهای باخرز، تایباد، تربت جام، جغتای، چناران، خواف، درگز، رشتخوار، زاوه، سرخس، صالح آباد، فیروزه، فریمان، مشهد، مه ولات، نیشابور، زبرخان، گلبهار و قوچان در شرایط زرد و تنها شهر بینالود در شرایط آبی قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: از عموم گروه‌های هدف درخواست می شود ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و حفظ فاصله اجتماعی، دُز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمت رسانی به بیماران در آمادگی کامل است و عموم مردم در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا به نزدیکترین مرکز درمانی سطح یک و دو مراجعه و از خود درمانی و مراجعه دیرهنگام پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه