English

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت رحلت آیت الله محمد علی ناصری

فرمانده انتظامی استان در پیامی ارتحال عالم ربانی، عارف وارسته و استاد اخلاق حوزه های علمیه آیت الله محمد علی ناصری را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت رحلت آیت الله محمد علی ناصری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در متن پیام تسلیت سردار محمدرضا میرحیدری که به مناسبت ارتحال آیت الله "محمد علی ناصری" صادر شده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«قال رسول الله (ص) : اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء»

وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره ای ایجاد می شود که هیچ چیزی نمی تواند جای آن را پُر کند.

« خبر ارتحال عالم ربانی، عارف وارسته، استاد اخلاق حوزه های علمیه و عاشق و دلباخته امام زمان (عج) آیت الله "محمد علی ناصری" موجب، تاسف و تاثر همگان شد. خلوص در گفتار و عمل، عبادت خالصانه برای خدا، مشارکت در انجام امور خیریه، محبت و مهربانی به افراد کوچک و بزرگ، تبعیت محض از امامین انقلاب اسلامی و دلدادگی برای امام زمان (عج) ویژگی های بارزی بود که ایشان را به چهره ای محبوب نه در تنها در بین مردم شهر و دیار خود بلکه در بین کل کشور تبدیل کرده بود.

حضور در کنار این عالم بزرگ و مصاحبت با ایشان یکی از توفیقات بزرگ برای فرماندهان و کارکنان انتظامی به شمار می آمد و نفس گرمش همواره مایه دلگرمی و نصایح درس آموزش چراغ راه ما در انجام بهتر ماموریت ها بود.

ایشان همواره از نیروهای مسلح و از جمله نیروهای انتظامی به عنوان سربازان امام زمان (عج) یاد کرده و توصیه می کرد که در حین انجام ماموریت امام عصر را حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانید و در تامین امنیت مملکت امام زمان (عج) از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنید.

گرچه فقدان این عالم وارسته خسارت جبران ناپذیری برای جامعه اسلامی به شمار می آید اما امید است با پیروی راه و روش وی و دیگر عالمان بزرگ دین اسلام بتوانیم زمینه هرچه زدتر ظهور و حکومت جهانی منجی عالم بشریت را فراهم کرده و توفیق سربازی در رکاب آن حضرت را بدست آوریم.

این جانب ضایعه، رحت این عالم جلیل القدر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی )، بیت شریف معظم اله ، شاگردان و علاقمندان به ایشان و عموم مردم شهیدپرور استان اصفهان تسلیت و تعزیت گفته و همنشینی ایشان با پیامبرمکرم اسلام و اولیای الهی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

بیشتر بخوانید:

پیام تسلیت رئیس مجلس خبرگان رهبری در پی درگذشت آیت الله ناصری

پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت ارتحال آیت‌الله ناصری

پیام رؤسای قوای مقننه و قضائیه به مناسبت درگذشت آیت‌الله ناصری

پیام تسلیت مقام‌ها و شخصیت‌های دینی و سیاسی در پی ارتحال آیت الله ناصری

پیام تسلیت مدیریت شهری نجف آباد در پی درگذشت آیت الله ناصری

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه