English

پیام رؤسای قوای مقننه و قضائیه به مناسبت درگذشت آیت‌الله ناصری

رؤسای قوای مقننه و قضائیه به مناسبت ارتحال عالم ربانی آیت‌الله ناصری به طور جداگانه پیامی صادر کردند.

پیام رؤسای قوای مقننه و قضائیه به مناسبت درگذشت آیت‌الله ناصری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در پیامی، ارتحال استاد اخلاق و عالم برجسته، آیت الله ناصری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت عالم ربانی و مجتهد پارسا و زاهد حضرت‌آیت‌الله حاج‌شیخ محمدعلی ناصری دولت‌آبادی موجب تاسف و تاثر شد.

در ادامه این پیام بیان شده است: ایشان از علمای برجسته اخلاق و عرفان و فقاهت و از یاران دلبسته امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بودند که سال‌های متمادی در حوزه‌های علمیه اصفهان، قم و نجف و در محضر فضلای گرانقدر از جمله آیات عظام خویی، بهجت، امام راحل (ره) و علامه طباطبایی درس‌های بیشمار آموختند و عمر پربرکت خویش را به گسترش و نشر معارف دینی و علوم اسلامی، تربیت طلاب، ترویج شعائر اهل‌بیت علیهم‌السلام و همچنین در راه‌اندازی و مدیریت مراکز حوزوی علمیه و دینی، خیریه و عام‌المنفعه و علمی و فرهنگی صرف کرد.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب با تسلیت این ضایعه به روحانیت، حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان اصفهان، شاگردان و بیت مکرم ایشان، برای آن عالم جلیل‌القدر علودرجات و رضوان الهی و حشر با اولیاءالله و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

همچنین در پیام دیگری، غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه ارتحال آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت؛ در این پیام آمده است: خبر رحلت عالم ربانی آیت‌الله ناصری موجب اندوه و تأسف فراوان شد؛ عمر پر برکت این روحانی پرهیزکار و پاک‌نهاد و این معلّم اخلاق، سرشار و مشحون از مجاهدت در تربیت نفوس مؤمن و معرفت‌جو بود؛ بی‌تردید فقدان این شخصیت برجسته برای تلامیذ و مستفیدان محضر پرفیض او ثلمه‌ای بزرگ است.

در این پیام ذکر شده است: اینجانب تسلیت صمیمانه‌ خود را به خانواده‌ مکرم و فرزندان محترم و دیگر وابستگان و به همه‌ ارادتمندان ایشان خصوصاً علما و طلاب و مردم اصفهان معروض داشته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و علو درجات مسألت می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه