English

پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت ارتحال آیت‌الله ناصری

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با ارسال پیامی ارتحال آیت‌الله ناصری، عالم وارسته اصفهانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت ارتحال آیت‌الله ناصری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت.

در پیام آیت الله رئیسی آمده است: درگذشت عالم وارسته حضرت آیت الله محمدعلی ناصری، استاد اخلاق و مدرس حوزه های علمیه موجب تالم و تاثر خاطر شد؛ این روحانی پارسا و شیفته و دلباخته ی امام زمان(عج)، با حضور فعال و مؤثر در حوزه‌های علمیه و چندین مرکز دینی و فرهنگی، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در مسیر ترویج معارف اسلامی و بخصوص تبیین ارزش های والای فرهنگ انتظار ولی عصر(عج) سپری کرد.

در ادامه این پیام بیان شده است: نقش ایشان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب در تمام مقاطع حساس کشور نیز تحسین برانگیز است و نقطه امید دلدادگان به نظام و انقلاب در گروه‌های مختلف مردم بویژه در استان انقلابی و شهیدپرور اصفهان به حساب می‌آمد.

در بخش دیگری از این پیام ذکر شده است: ایشان در کنار تلاش‌های علمی فراوان، تربیت شاگردان فرهیخته و اخلاق‌مدار، در انجام فعالیت‌های خیرخواهانه ازجمله ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی نیز مشارکت جدی داشت و آثار ماندگاری از خود برجا گذاشت.

در پایان این پیام عنوان شده است: اینجانب مصیبت وارده را به حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان شهیدپرور اصفهان، شاگردان، علاقمندان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان، رحمت واسعه و همنشینی با صالحان و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی مسألت دارم.

به گزارش موج؛ استاد برجسته اخلاق پس از یک دوره بیماری در 92 سالگی امروز در بیمارستان امین دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلا پیوست.

آیت‌الله محمدعلی ناصری دولت آبادی در سال 1309 هجری شمسی در دولت آباد برخوار به دنیا آمد . پدر این بزرگوار حاج شیخ محمد باقرناصری از عالمان وارسته بود که برای ادامه تحصیل به نجف اشرف رفت.

آیت‌الله ناصری مجتهد، استاد اخلاق، عاشق و شیفته امام زمان(عج) است که حوزه علمیه حضرت ولی عصر علیه‌السلام و تعدادی از مراکز دینی -فرهنگی تحت اشرافش بود؛ وی سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به سخنرانی و اشاعه محبت اهل بیت و تلاش برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با امام زمان(عج) مشغول بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه