English

عضو شورای اسلامی شهر رشت:

مسئولان از کشاورزان حمایت کنند/ تمایل فروش برنج کشاورزان بدون واسطه به دولت وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر رشت در جمع کشاورزان با تاکید بر حمایت مسئولان از برنج کاران گفت: کشاورزان و برنجکاران مایل هستند در صورت امکان، محصول خود را بدون واسطه به دولت یا ارگانهای کشاورزی معتبر بفروشند.

مسئولان از کشاورزان حمایت کنند/ تمایل فروش برنج کشاورزان بدون واسطه به دولت وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، علیرضا تاج شهرستانی، عضو شورای اسلامی شهر رشت، امروز با حضور در جمع اهالی روستای شهرستان بخش "خشکیبجار گیلان" پای صحبت ها، درد دل ها و مشکلات آنان نشست‌ و  اظهار کرد: کشاورزان خشکبیجار در بیانی ساده و صادقانه، مشکلات خود در بخش کشاورزی را بیان کردند.

به گفته وی، کشاورزان هم اکنون آماده فروش برنج هستند، اما خریداران از آنها خرید نمی کنند و منتظرند تا قیمت ها پایین بیاید؛ تا بعد از خرید ارزان از کشاورز در بازار گران بفروشند.

تاج شهرستانی اظهار داشت: کشاورزان و برنجکاران مایل هستند در صورت امکان، محصول خود را بدون واسطه به دولت  یا  ارگان های کشاورزی معتبر بفروشند.

 عضو شورای شهرستان رشت در ادامه، خاطرنشان کرد: برنجکاران گیلانی اعتقاد دارند، خریداران برنج در این معاملات، از کشاورز ارزان می خرند و پس از چند ماه به قیمت های گزاف به مصرف کنندگان می فروشند که این ظلم آشکار به کشاورز و به اصطلاح غش در معامله است.

 رئیس کمیسون فرهنگی شورای شهر رشت با بیان اینکه در صورت ایجاد تضمین برای خرید از سوی ارگان های مرتبط با کشاورزی، دست های احتکارگر و سودجو از صنعت برنج کوتاه می شود افزود: با این کار کشاورزان دلگرم‌تر کار می کنند و قیمت انواع برنج در بازار نیز کنترل خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه