English

یعقوبعلی نظری:

اجازه نمی دهیم هیچ سرمایه ای از مردم و بیت المال معطل بماند

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: زمانی که به دنبال احیای واحدهای راکد تولیدی مربوط به بخش خصوصی در خراسان رضوی هستیم، به هیچ وجه معطلی را نمی پذیریم.

اجازه نمی دهیم هیچ سرمایه ای از مردم و بیت المال معطل بماند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: هیچ معدنی به هیچ دلیلی نباید در استان تعطیل بماند و معادن تعطیل در استان لازم است با تعامل بین بخش خصوصی و بخش دولتی تعیین تکلیف یا احیا شوند.

نظری این سخنان را در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی، در مشهد اظهار کرد و افزود: اجازه نمی دهیم هیچ سرمایه ای متعلق به مردم و بیت المال در استان معطل بماند و حتی زمانی که به دنبال احیای واحدهای راکد تولیدی مربوط به بخش خصوصی در خراسان رضوی هستیم، به هیچ وجه معطلی را نمی پذیریم؛ یا باید خود فرد اقدام به احیا کند یا این که به وی کمک شود تا معدن را فعال کند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ۴۸۳ معدن غیرفعال در خراسان رضوی وجود دارد و معاونت اقتصادی استانداری با همراهی تشکلهای بخش خصوصی در حوزه معدن هر چه سریعتر این معادن را با بررسی های موشکافانه تعیین تکلیف و وضعیت آنها را مشخص کنند.

غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی نیز متذکر شد: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در بین شوراهای مشابه در کل کشور رتبه ممتاز را کسب کرده که یک دلیل اصلی آن برگزاری منظم جلسات است.

شافعی همچنین با اشاره به اقدامات در حال انجام در سطح کشور برای تعیین سهم بخشهای مختلف از منابع بانکی یادآور شد: آنچه مطرح است سهم بخش کشاورزی از تسهیلات بانکی است که برای آن ۱۵ درصد در نظر گرفته شده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خاطرنشان کرد: با توجه به این که یکی از معضلات اساسی کشور در سالهای آینده مساله آب خواهد بود سهم ۱۵ درصدی برای بخش کشاورزی بسیار کم است و باید افزایش این سهم به عنوان یک مطالبه مطرح شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه