English

سیدعبدالله هاشمی عنوان کرد؛

خیرین، الگویی موفق در ساخت و ساز مدارس

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز هرمزگان گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز نمادی از مشارکت مردم در توسعه فضای آموزشی هستند.

خیرین، الگویی موفق در ساخت و ساز مدارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سیدعبدالله هاشمی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز هرمزگان ضمن گرامیداشت هفته دولت  عنوان کرد: 76پروژه فضای آموزشی در قالب 385 کلاس درس با زیربنای 35 هزارو 309مترمربع در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با هفته دولت با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت و همراهی خیرین در ارتقاء و آبادانی استان افزود: در سال ۱۳۹۸ مشارکت خیرین در پروژه های مدرسه سازی هرمزگان ۳۷میلیارد تومان بود و این درحالیست که از سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان مشارکت خیرین مدرسه ساز بوده که عدد بسیار قابل توجه‌ای است.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز هرمزگان در ادامه در خصوص علل مشارکت چشمگیر خیرین در سال های اخیر در پروژه های مدرسه سازی خاطر نشان‌کرد: تکمیل به موقع پروژه های خیری توسط اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان یکی از علل افزایش مشارکت چشمگیر خیرین در سال های اخیر بوده است.

هاشمی با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز نمادی از مشارکت مردم در توسعه فضای آموزشی می باشد، تصریح کرد: خیرین الگوی موفق از مردمی سازی امور در ساخت و ساز مدارس می باشند. 

وی ضمن قدردانی از مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در جذب اعتبارات و تسریع جهت تکمیل به موقع پروژه های خیرین در استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد پروژه های افتتاحی در هفته دولت و مهرماه سال جاری به صورت مشارکت خیرین با اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ساخته شده که نشان دهنده اعتماد خیرین این مرزو بوم به اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان بوده است.

گفتنی است؛ 124 پروژه فضای آموزشی در قالب 515 کلاس درس در مناطق مختلف استان هرمزگان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد که ازاین تعداد 76 پروژه با مشارکت خیرین احداث شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی