English

مشارکت در مدرسه سازی با هزینه یک آجر؛

استقبال چشم‌گیر دانش آموزان مدارس استثنایی هرمزگان از پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام»

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان استان هرمزگان گفت: بیش از 700 نفر از دانش آموزان و اولیای دانش آموزان هرمزگان در پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» شرکت کردند.

استقبال چشم‌گیر دانش آموزان مدارس استثنایی هرمزگان از پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام»

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان استان هرمزگان اظهارکرد: از ابتدای پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» تاکنون بیش از 700 نفر از دانش آموزان و اولیای دانش آموزان هرمزگان در این پویش شرکت کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی استان و اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد بیشترین مشارکت را در پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» داشته اند، خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته جریان مشارکت در امر مدرسه‌سازی حتی به اندازه یک آجر، رونق فراوانی گرفته است و مردم با مراجعه به سایتwww.ajorBajor.ir با پرداخت مبالغ اندک در ساخت مدارس سهیم شده‌اند.

هاشمی همچینین تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند از طریق وب سایت www.ajorBajor.ir و یا کانال مهر مدرسه در شبکه شاد در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه کار خیر و خیرخواهی ریشه در فرهنگ اسلامی-ایرانی دارد تصریح کرد: انتظار می رود تمامی اقشار جامعه اعم از فرهنگیان، بازاریان و کسبه ، کارمندان و غیره در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه