English

سیدفخرالدین هاشمی:

۱۲۴ پروژه در هفته دولت و مهرماه سالجاری در هرمزگان به بهره برداری می رسد

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس هرمزگان گفت: 124پروژه فضای آموزشی در قالب 515 کلاس درس در مناطق مختلف استان هرمزگان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.

124 پروژه در هفته دولت و مهرماه سالجاری در هرمزگان به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس هرمزگان اظهار کرد: 124 پروژه فضای آموزشی در قالب مدارس، سالنهای ورزشی و سایر اماکن آموزشی با زیربنای 56 هزار و 660مترمربع و با اعتباری بالغ بر 590 میلیارد تومان در هفته دولت تا مهرماه سالجاری در سراسر استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: اعتبار این پروژه ها از محل منابع ملی، استانی و مشارکت خیران تامین شده است و بیش از۷۰ درصد این پروژه ها بصورت مشارکت خیران با اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ساخته شده است.

هاشمی با بیان اینکه این پروژه ها در نقاط مختلف استان هرمزگان است، خاطرنشان کرد: بیشترین فضای آموزشی در هفته دولت تا مهرماه سالجاری در بندرعباس با 34پروژه و میناب ۲۴ پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس هرمزگان به پروژه های آموزشی  شهید عراقی زاده، هنرستان تخت، مدرسه پشته ایسین و مدرسه چهچکور در بندرعباس به عنوان بزرگترین پروژه های فضای آموزشی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مدرسه فرزانگان میناب، دبستان آیت الله مغیری، کمیساریای عالی پناهندگان و مدرسه روشناس دشتی در پارسیان و شبانه روزی گوان در جاسک از اهم بزرگترین پروژه های فضای آموزشی در استان هرمزگان بوده که در هفته دولت تا مهرماه سالجاری به بهره برداری می رسند.

هاشمی با اشاره به نهادینه سازی توجه به آموزش در هرمزگان ابراز داشت: توسعه فیزیکی فضای آموزشی کمک وافری به توسعه آموزش دراستان خواهد کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه توسعه و ایجاد فضای آموزشی ایمن و استاندارد دغدغه اصلی مجموعه نوسازی مدارس است، افزود: در مناطق روستایی اقدامات بسیاری در حوزه احداث و بهسازی مدارس انجام شده و هم اکنون در حال برنامه ریزی بسته ویژه ای برای ساخت و ساز مدارس در شهر بندرعباس و شهرک پیامبر اعظم هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه