English

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد؛

اجرای عملیات جاده ای در محورهای فیروزکوه و کندوان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی در محور "فیروزکوه" و " کندوان" از 31 مرداد ماه تا 20 شهریور ماه خبر داد.

اجرای عملیات جاده ای در محورهای فیروزکوه و کندوان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ یداله جهان تاب رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به درخواست مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر صدور مجوز عملیات کارگاه جاده ای در محور فیروزکوه کیلومتر 8 تا 58 منطقه (قائم شهر تا گدوک) و محور کندوان کیلومتر 5 تا 70  منطقه (چالوس تا تونل کندوان) محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت ها از 31 مرداد ماه الی 20 شهریور اعمال خواهد شد، ادامه داد: محدودیت های ترافیکی در روزهای یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اجرای این عملیات جاده ای جهت نصب تجهیزات و برق رسانی به سامانه های ثبت تخلف سرعت انجام خواهد شد، گفت: عملیات با انسداد مقطعی و کوتاه مدت یک خط عبوری انجام شده، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

وی از رانندگان و سایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات راهور پلیس و عوامل راهداری را در اجرای مأموریت یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه