English

سرهنگ سید حجت فتاحی خبر داد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در جهت برگزاری مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.

اعمال محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سرهنگ سید حجت فتاحی ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی در جهت تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عزاداران حسینی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت های ترافیکی در تمامی شهر های استان اردبیل اعمال خواهد شد.

وی افزود: در این راستا در مرکز استان اردبیل در روز تاسوعا از ساعت ۱۲ظهر تا اتمام مراسم تمامی مسیرهای منتهی به چهارراه عالی قاپو از جمله(تقاطع باغمیشه،قیام،بازار،چهاراه امام) محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل همچنین گفت: در روز عاشورا از ساعت 6 صبح تمامی تقاطع ها و میادین جهات اربعه از جمله (تقاطع یاقوت،میدان بهشت فاطمه،چهاراه ژاندارمری،چهاراه باغمیشه،تقاطع ورزش )به هسته مرکزی شهر  محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

فتاحی می گوید: انتظار می رود همشهریان و هم استانی ها همچون سالیان گذشته خادمان و خدمتگذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه