English

اکبرنگاهی عنوان کرد:

حضور هزار پاکبان محرم در تاسوعا حسینی اردبیل

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل عنوان کرد: در مراسم تاسوی حسینی امسال هزار پارکبان محرم در سطح شهر اردبیل به صورت داوطلبانه زباله های مسیر دسته جات عزاداران حسینی پاکسازی کردند.

حضور هزار پاکبان محرم در تاسوعا حسینی اردبیل

 اکبرنگاهی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، در گفت و گوبا خبرنگار خبرگزاری موج اردبیل، گفت:در مراسم تاسوی حسینی امسال هزار پارکبان محرم در سطح شهر اردبیل  به صورت داوطلبانه زباله های مسیر دسته جات عزاداران حسینی از پاکسازی کردند.

وی ادامه داد: طرح پارکبانان محرم اردبیل با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و انجمن دیده بان طبیعت در سال 94 در استان اردبیل راه اندازه شد است که هر سال تعداد مشارکت دستگاه های اجرایی در این طرح افزایش یافته است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:طرح پاکبانان محرم اردبیل  پنج سال است که روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور سازمان های مردم نهاد و جوانان داوطلب برگزار می شود.

وی اضافه کرد: جلسه توجیهی طرح پاکبانان محرم با حضور مسئولان استانی درسالن فدک اردبیل برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امسال این طرح با مشارکت استانداری اردبیل،اداره کل ورزش و جوانان استان،دانشگاه محقق اردبیلی و شورای شهر اردبیل در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه