English

محدودیت های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در بندرعباس

رئیس پلیس راهور استان هرمزگان محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی و شهری مراسم تاسوعا و عاشواری حسینی در بندرعباس را تشریح کرد.

محدودیت های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ مجیدصالح پور رئیس پلیس راهور استان هرمزگان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: پلیس راهنمایی رانندگی استان با تمام توان در راستای تسهیل تردد عزاداران حسینی تلاش می کند تا ضمن ارائه خدمات خدا پسندانه سهم کوچکی در این عزاداری داشته باشد.

وی عنوان کرد: برای تسهیل تردد شهروندان و هیئت های عزاداری در صبح روز تاسوعا باعنایت به برگزاری مراسم در نوارساحلی ودر زیرپرچم در بوستان غدیر، محدودیت تردد و دسترسی درکنار گذر لاین جنوبی بلوار ساحلی در محدوده مذکور انجام می شود.

سرهنگ صالح پور ابراز داشت: محدودیت ترافیکی شهر بندرعباس در روز عاشورا نیز از ساعت 6 صبح تا پایان نمازظهر عاشورا، در مسیر های میدان حضرت امام، تقاطع شهید مطهری تا میدان انقلاب و همچنین در مسیرهای مقابل بلوار امام خمینی ره از میدان شهدا تا میدان انقلاب و تمام مسیرهای ورود به خیابان تا پایان مراسم عزاداری ظهر عاشورا اعمال می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان ضمن در خواست از شهروندان و رانندگان عزیز جهت همکاری شایسته با ماموران پلیس در نظم بخشی به ترافیک شهری در روز عاشورا، در صورت لزوم و ضرورت تردد، از مسیرها جایگزین در بلوار جمهوری و بلوار ساحلی جهت تردد استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه