English

با حضور فرماندار رشت صورت گرفت؛

افتتاح ۱۹ کیلومتر از راه‌های روستایی بخش مرکزی

در نخستین روز از هفته گرامیداشت دولت و با حضور فرماندار رشت، ۱۹ کیلومتر از پروژه های بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی بخش مرکزی به بهره برداری رسید.

افتتاح ۱۹ کیلومتر از راه‌های روستایی بخش مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت با حضور در مراسم افتتاح همزمان ۱۹ کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راه های روستایی بخش مرکزی که پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) و در روستای پاچکنار صورت پذیرفت، اظهارداشت: بهسازی راه های روستایی، از ضروریات توسعه روستاها بوده و با هدف جبران عقب ماندگی های به جا مانده از گذشته ادامه خواهد یافت.

امام پناهی با بیان این مطلب که پیش‌بینی می‌شود با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه های در شرف افتتاح، تحول خوبی در حوزه راه های روستایی حاصل گردد، افزود: این امر تسهیل در تردد و افزایش ایمنی محورهای روستایی را در پی خواهد داشت.

فرماندار رشت با اشاره به پایان عملیات ترمیم و روکش آسفالت ۱۹ کیلومتر از راه‌های روستایی بخش مرکزی شهرستان که موجبات بهره مندی ساکنین 12 روستای بخش مرکزی از اجرای طرح های محرومیت زدایی دولت سیزدهم در حوزه راه های روستایی را فراهم آورده است، گفت: برای انجام این پروژه ها، مجموعا مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه