English

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در گفتگو با موج:

تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی گامی بلند در توسعه ورزش و مبارزه با کم تحرکی است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی را یک گام بلند در توسعه ورزش و مبارزه با کم تحرکی در سطح کشور دانست.

تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی گامی بلند در توسعه ورزش و مبارزه با کم تحرکی است

حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در آذربایجان شرقی اظهار داشت: تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی گامی بلند در توسعه ورزش و مبارزه با کم تحرکی در سطح کشور خواهد بود چرا که فقر حرکتی علاوه بر آسیب زدن بر سلامت افراد جامعه در کاهش شور و نشاط اجتماعی نیز تاثیر دارد.

وی افزود: تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی در جهت بالا بردن چابکی و فعال کردن ورزش عمومی تاثیر بسزایی دارد و چون بیشتر مخاطبان اصلی این فدراسیون بانوان خانه‌دار خواهند بود چرا که در معرض خطر جدی فقر حرکتی‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی  با تقدیر از وزیر ورزش و جوانان در راستای ایجاد فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: من به نیابت از جامعه بزرگ ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از این اقدام آینده نگرانه، مدبرانه، تعالی بخش و امیدافزای جنابعالی سپاسگزازی کرده و در راستای پیشرفت و پیشبرد اهداف فدراسیون آمادگی جسمانی از هیچ کوشش و تلاشی در استان آذربایجان شرقی مضایقه نمی کنم.

به گزارش موج، وزارت ورزش و جوانان دیروز اعلام کرد که با هدف افزایش تحرک بدنی و تندرستی افراد جامعه و جبران کم‌تحرکی شدید ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین افزایش بهره‌وری و چابک شدن فدراسیون ورزش‌های همگانی، فدراسیون «آمادگی جسمانی» با طی مراحل قانونی مستند به جزء ۱۱ بند الف ماده ۴ قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان و مطابق با آیین‌نامه اجرایی این بند با تایید شورای صدور و لغو مجوزهای فدراسیون‌ها و سبک‌های ورزشی و تایید نهایی وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد.

همچنین وزیر ورزش و جوانان در حکمی «علی خلیلی» را به‌ عنوان سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی منصوب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه