English

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

لغو میزبانی بازی پرسپولیس و سپاهان در تبریز تنها به مسائل عمرانی مربوط است

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به لغو میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز برای دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان، گفت: لغو بازی تنها به مسائل عمرانی مربوط است.

لغو میزبانی بازی پرسپولیس و سپاهان در تبریز تنها به مسائل عمرانی مربوط است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حبیب ستوده نژاد با اشاره به لغو میزبانی تبریز از بازی پرسپولیس و سپاهان، اظهار داشت: این تصمیم هیچ ارتباطی به سفر ریاست محترم جمهوری به استان نداشته و شورای تأمین نیز هیچ مصوبه ای در این خصوص ندارد و ملاحظاتی که در این خصوص مد نظراداره کل قرار گرفته صرفاً مسائل عمرانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تحویل استادیوم یادگار امام(ره) تبریز به پیمانکار جهت اجرای تعمیرات رختکن ها، رنگ آمیزی و بهسازی سکوها و محوطه استادیوم و به دلیل حفظ چمن این استادیوم تنها برای ادامه بازی های خانگی تیم تراکتور، ظرفیت دارد.

ستوده نژاد یادآور شد: پس از بازدید شهردار کلانشهر تبریز و اعضای شورای شهر که دیروز دوشنبه قبل از بازی تیم های تراکتور و هوادار از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) و مسیرهای شهری منتهی به آن انجام شد، بحث بهسازی مسیرها مد نظر قرار گرفت .

ستوده نژاد خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم استادیوم را برای بازی خانگی هفته آتی تراکتور مقابل پرسپولیس آماده کنیم و چمن طبیعی استادیوم تحمل کافی برای انجام دو بازی به فاصله کوتاهی از یکدیگر را ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه