English

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در گفتگو با موج:

ثبت نام ۳۳۸ تیم برای حضور در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم آذربایجان شرقی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به آمار اعلامی از سوی وزارت ورزش و جوانان، این استان با ثبت نام 338 تیم در جایگاه هفتم تعداد تیم های ثبت نامی جام پرچم قرار دارد.

ثبت نام 338 تیم برای حضور در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم آذربایجان شرقی

ایوب بهتاج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مسابقات جام پرچم اظهار داشت: با توجه به آمار اعلامی از سوی وزارت ورزش و جوانان، استان آذربایجان شرقی با ثبت نام 338 تیم در جایگاه هفتم تعداد تیم های ثبت نامی جام پرچم قرار دارد.

وی افزود:جام پرچم نمودی از اتحاد ورزشکاران روستایی برای تحقق سلامتی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد 338 تیم از روستاهای سراسر استان آذربایجان شرقی برای شرکت در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم ثبت نام کرده اند که از این بین 302 تیم در بخش اقایان و 36 تیم در بخش بانوان علاقه مند به شرکت در این رقابتها هستند.

بهتاج ادامه داد: با تأسیس 260 خانه ورزش در روستاهای استان آذربایجان شرقی و توسعه و ترویج ورزش همگانی و با مد نظر قرار دادن مسائل فرهنگی جاری در روستاها، این تعداد ثبت نام انجام گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تصریح کرد: از هیئت ورزش روستایی وبازی های بومی محلی استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها تشکر می کنم که تمام تلاش خود برای افزایش آمار تیم های ثبت نام شده را به کار بسته اند و قطعاً این عدد تا روز پایان ثبت نام افزایش خواهد داشت.

وی در پایان به برگزاری جام نوروز در روستاها و دهستان های استان نیز اشاره کرد گفت: خوشبختانه جام نوروز در رشته های فوتبال و والیبال و جشنواره های بازی های بومی محلی در روستاها و مناطق عشایری در جریان است حتی با وجود بارش برف و باران در مناطقی از استان، این بازیها در زیر برف و باران برگزار می شود که اقبال مردم به سمت ورزش جای مباهات است و نشانگر نفوذ ورزش در فرهنگ مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه