English

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

روسای ادارات ستاد ساماندهی امور جوانان را جدی بگیرند

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: درجه اهمیت ستاد ساماندهی امور جوانان خیلی بالا بوده و مهم ترین وظیفه حوزه جوانان است که تصمیمات مهمی برای جوانان اتخاذ می شود.

روسای ادارات ستاد ساماندهی امور جوانان را جدی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در جمع روسای ادارات ورزش و جوانان استان اظهار داشت: درجه اهمیت ستاد ساماندهی امور جوانان خیلی بالا بوده و مهم ترین وظیفه حوزه جوانان است که تصمیمات مهمی برای جوانان اتخاذ می شود.

وی ادامه داد: روسای ادارات شهرستان ها باید از تغییر فرماندار حداکثر استفاده را کرده و القای درجه اهمیت ستاد ساماندهی به فرمانداران به عهده رئیس شهرستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: باید کشف و پرورش دختران مستعد استان در اولویت حوزه بانوان قرار گیرد.

بهتاج با ذکر نمونه ای از فرزانه عسگری گفت: تلاش این خانم در مسابقات جهانی لهستان و پارالمپیک توکیو منجر به کسب مدال برنز در جهانی امارات شد و نمونه های زیادی در استان وجود دارد که با تمرکز بر روی این افراد میتوان آنها را در میادین جهانی و بین المللی معرفی کرد.

وی ادامه داد: ما در قبال مردم مسئولیت داریم و نتایج به دست آمده حوزه بانوان می تواند بهتر از این باشد.

بهتاج گفت: در پژوهش از رتبه ۲۳ به رتبه اول کشور رسیدیم و انتخابمان در مورد دکتر رضازاده و عملکرد وی خوب و قابل دفاع است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: ارتباط و تعامل مستمر با فرمانداران موجب شکوفایی و پیشرفت در شهرستان است و قطعاً فرماندار هر شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت، تلاش برای بهبود و پیشرفت دارد.

بهتاج همچنین با اشاره به مدالهای جهانی امیر حقوقی و فرزانه عسگری گفت: افراد نخبه ورزشی را پیدا کنید و آنها را برای مراتب عالی تر پرورش دهید تا زنجیره قهرمان پروری استان تداوم یابد.

لیلا جاویدان معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه گفت: حوزه ورزش بانوان مستلزم توجه بیشتری از سوی شهرستانهاست و طرح های مختلفی که از سوی وزارت ابلاغ می شود برای اجرا نیازمند اهتمام جدی است.

جاویدان ادامه داد: یک سری طرح ها است که نیازمند بازنگری بوده و در تعامل با وزارت این اتفاق خواهد افتاد تا ظرفیت ها و محدودیت های محلی هر استان لحاظ شود.

او افزود: کلاس های مربیگری و داوری درجه ۲ برای رشته های قهرمانی هر شهرستان باید در اولویت قرار بگیرد و دانش افزایی و ارتقای سطح مربیان و داوران انجام بگیرد.

امیر تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز گفت: در آستانه گرامیداشت هفته جوان، انتظار داریم ادارات شهرستانها با همه ظرفیت های خود برای برگزاری جشن ها و مراسم این هفته اقدام کنند.

ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با اشاره به آمار فعالیت شهرستان ها در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی گفت: استفاده از سامانه های داده آمایی را حتما در اولویت قرار دهید چرا که دولت برای استخراج امارا انی سراسر کشور از این سامانه ها استفاده می کند.

وی ادامه داد: مسابقات جام پرچم ورزش روستایی با تعامل هیئت همگانی و هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان این مسابقات را برگزار می کند و کمیته مینی فوتبال هیئت همگانی هدایت موضوع را به عهده دارد.

فیروزی ابراز کرد: شهرستان هایی که در عرضه المپیک، آسیایی و جهانی قهرمان پروری ندارند می توانند در ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و ورزش همگانی فعالیت کنند تا رشد ورزش در این دو بخش رخ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه