English

قطار تغییرات مدیریتی در ایستگاه ورزش و جوانان عجب شیر

طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، فریدون افشار به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر منصوب شد.

 قطار تغییرات مدیریتی در ایستگاه ورزش و جوانان عجب شیر

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، طی حکمی از سوی ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان فریدون افشار به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر منصوب شد.

در حکم سرپرستی او آمده است: با توجه به تخصص و تعهد شما در حوزه ورزش و جوانان، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر منصوب می شوید.

توسعه ورزش همگانی و قهرمانی براساس منویات مقام معظم رهبری با رویکرد علمی، فرهنگی و رصد و پایش و پیگیری امور جوانان شهرستان در راستای سیاست های دولت محترم و توجه جدی به زیرساخت ها، ساماندهی ساختار اداری و هماهنگی و مسئولان محترم شهرستان و اداره کل از اهم موضوعات مورد انتظار است.

جعفر قادری در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر اظهار داشت: ورزش به عنوان یک اصل پیشگیرانه در نوک پیکان مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد نقش آفرین است لذا باید از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت ارتقاء سطح برخورداری و بهره‌مندی شهروندان و ورزشکاران از تجهیزات و امکانات در شهرستان بهره برد.

فرماندار عجب شیر ادامه داد: با توجه به استعداد و ظرفیت بالای ورزشکاران در شهرستان، این توان و قابلیت وجود دارد که در بسیاری از رشته‌های ورزشی در سطح استان و کشور خوش بدرخشد.

وی اعتماد به جوانان را یکی از فاکتور های مهم جهت کسب موفقیت های بیشتر دانست و گفت: در همین شهرستان جوانان پرتلاش، با استعداد و جویای نام زیادی وجود دارد که می بایست جهت پیشرفت در تمام عرصه ها مانند ورزش به آن ها اعتماد و برای رسیدن به اهدافشان آن ها را یاری دهیم.

به گزارش موج، در این مراسم فریدون افشار به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان عجب شیر معرفی و از زحمات ۹ ساله علی فیروزیان تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه