English

با برگزاری مجمع انتخاباتی:

رئیس جدید هیئت ورزش های ناشنوایان آذربایحان شرقی انتخاب شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های ناشنوایان آذربایجان شرقی، بهنام غفارزاده با کسب اکثریت آرا به مدت چهارسال به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

رئیس جدید هیئت ورزش های ناشنوایان آذربایحان شرقی انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های ناشنوایان استان اظهار داشت:اعضای هیئت رئیسه فدراسیون از نخبگان سیاسی و اقتصادی کشور انتخاب شده اند و افراد متخصص و نامداری در کمیته های فدراسیون ناشنوایان مشغول به کار هستند که برای توسعه ورزش ناشنوایان و حمایت از این قشر عزیز، بسیار مفید و موثر خواهند بود.

وی ادامه داد: جا دارد در رابطه با هیئت ناشنوایان استان، از آقای دکتر غفارزاده که سرپرستی هیأت را در این مدت کوتاه بر عهده داشتند قدردانی کنم که با جان و دل برای این عزیزان در مدت سرپرستی زحمت کشید و مطمئن هستم در زمان ریاست نیز این مسیر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: ما هیئت ناشنوایان را به شکل ویژه می بینیم و اداره کل بهزیستی استان سهم به سزایی در ورزش این عزیزان دارد و انتضار داریم حمایت ویژه ای داشته باشد.

بهتاج گفت: در خصوص ورزشکاران ناشنوا، بحث فقط حمایت مالی نیست، بلکه این عزیزان حمایت روحی و معنوی می خواهند و این امر با انتخاب آقای دکتر غفارزاده به عنوان رئیس هیأت قطعا به شکل شایسته ای به ثمر خواهد نشست.

وی ادامه داد: امیدوارم از نیروی کارآمد در بخش امور شهرستان های هیئت استفاده کنید تا فعالیت موثر و مفید شهرستان ها نیز روز به روز بیشتر شود.

گفتنی است در این مجمع بهنام غفارزاده با 16 رأی از مجموع 16 رأی توانست به مدت 4 سال بر مسند ریاست هیئت ورزش های ناشنوایان استان آذربایجان شرقی تکیه زند.

بهنام غفارزاده متخصص چشم در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان آذربایجان شرقی فعالیت دارد، ضمناً او یکی از خیرین حوزه سلامت می باشد.
بهنام غفارزاده
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه