English

حسینعلی جدی:

۸ هزار بی‌سواد در اردبیل شناسایی و جذب می شوند

سرپرست معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال 8 هزار بی‌سواد در دوره‌های مختلف سوادآموزی در این استان شناسایی و جذب خواهند شد.

۸ هزار بی‌سواد در اردبیل شناسایی و جذب می شوند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسینعلی جدی ، سرپرست معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از افزایش جامعه هدف فعالیت‌های سواد آموزی در استان خبر داد و گفت: در این مدت جامعه هدف فعالیت‌های سوادآموزی در استان اردبیل نیز از ۱۰ تا ۴۹ سال به ۱۰ تا ۶۰ سال تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: برنامه معاونت سوادآموزی استان اردبیل در ۶ بند طراحی و تدوین شده که در جهت پیشبرد اهداف معاونت سوادآموزی اجرا خواهد شد.

سرپرست معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل می گوید: تا پایان سال ۱۴۰۰ نرخ باسوادی جامعه هدف ۱۰ تا ۴۹ ساله در استان ۹۵/۶درصد بود و با تلاش اعضای شورای پشتیبانی استان و مناطق تحقق اهداف بالاتر دور از دسترس نیست.

جدی استفاده از ظرفیت‌های جهادی و مردمی در سوادآموزی را از دیگر رویکردهای جدید سوادآموزی ذکر کرد و افزود: در راستای سیاست محرومیت‌زدایی و نصیب برابر آموزشی، مناطق محروم، مرزی ،حاشیه‌نشین و افراد بازمانده از تحصیل از اولویت سوادآموزی خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه