English

فرماندار رزن:

خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار در اولویت‌ است

فرماندار رزن با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار در اولویت‌ است، گفت: مهم ترین ویژگی توزیع بودجه اثر بخشی آن است و مولفه هایی همچون اثر بخشی، برخوداری همه اقشار از این اعتبار و حل کردن مشکلات مردم با برنامه ریزی منسجم و هدفمند ممکن می شود

خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار در اولویت‌ است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، غفاری آثار فرماندار رزن با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار در اولویت‌ است، گفت: مهم ترین ویژگی توزیع بودجه اثر بخشی آن است و مولفه هایی همچون اثر بخشی، برخوداری همه اقشار از این اعتبار و حل کردن مشکلات مردم با برنامه ریزی منسجم و هدفمند ممکن می شود

فرماندار رزن از توابع استان همدان گفت: اختصاص ۷۲۵ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری از محل منابع متوازن، نفت گاز و استانی برای این شهرستان پیش بینی شده است.

 علی اصغر غفاری آثار در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رزن اظهار داشت: اولویت‌ اصلی این شهرستان در سال‌جاری، اقدام در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار با تخصیص اعتبارات مورد نیاز است.

وی مهم ترین ویژگی توزیع بودجه را اثر بخشی آن دانست و مولفه هایی همچون اثر بخشی، برخوداری همه اقشار از این اعتبار و حل کردن مشکلات مردم با برنامه ریزی منسجم و هدفمند توجه داشت.

فرماندار رزن گفت: یکی از مشکلات شهرستان رزن به ویژه در مناطق روستایی، کمبود زمین است که برای حل آن امسال اعتبار خوبی برای بازنگری در اجرای طرح های هادی روستایی پیش بینی شده است.

غفاری آثار، بهسازی معابر، توجه به حمل نقل جاده ای، اصلاح نقاط حادثه خیز، اجرای روکش آسفالت و خط کشی مسیرهای مواصلاتی را از دیگر اولویت ها در توزیع اعتبارات شهرستان عنوان کرد و از تخصیص ۲۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات «ملی، استانی» برای تامین آب آشامیدنی بهداشتی مورد نیاز این شهرستان خبر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی هم از تأمین بیش از ۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و مرمت قنوات این ۲ شهرستان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار در مرحله اول برای بهسازی و مرمت ۴۶ رشته قنات تخصیص می یابد.

حسن لطفی با عنوان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات کافی از نحوه توزیع بودجه در دستگاه اداری خود داشته باشند افزود: برنامه ریزی مناسب برای جذب اعتبار و هزینه کرد اعتبار نیز باید توسط مدیران دستگاه‌های اجرای تدوین شود.

شهرستان رزن در شمال استان همدان واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر