English

سیدرضا سلامتی:

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز مختلف در رزن اجرامی شود

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز مختلف، گفت: در فاز سوم که مهمترین فاز است، مشاغل به بازار کار اتصال داده می شوند.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز مختلف در رزن اجرامی شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سیدرضا سلامتی، فرماندار شهرستان رزن با اشاره به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز مختلف، اعلام کرد: پیش بینی می کنیم طرح توسعه مشاغل خانگی در شهرستان رزن به علت اینکه ظرفیت های خوبی در راستای اجرای این طرح دارد، به طور کامل اجرا شود.

سیدرضا سلامتی، با بیان اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز مختلف در این شهرستان اجرا می شود، افزود: فاز نخستین نیازسنجی، فاز دوم آموزش و فاز سوم اتصال به بازار کار است.

وی با بیان اینکه در فاز نخست از  ۲۱۰۰ نفر سهمیه در کل استان همدان ۳۰۰ نفر به شهرستان رزن اختصاص داده شده است، اظهار کرد: هم اکنون این طرح در ۱۰ رشته در حال اجراست و در فاز دوم به رشته های پیش بینی شده آموزش داده می شود.

فرماندار شهرستان رزن خاطرنشان کرد: در فاز سوم که مهمترین فاز است، مشاغل به بازار کار اتصال داده می شوند و افراد در شغل خانگی که هستند، بازار فروش پیدا می کنند و صنایع دستی خود را به فروش می‌رسانند.

وی یادآور شد: در این طرح متقاضیان می توانند در رشته های قالیبافی، خیاطی، میناکاری، ویراستاری، بافنده تابلو فرش، انیماتوری و برنامه نویسی، ویرایشگر متون و مترجم ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان رزن ظرفیت های خوبی در راستای اجرای این طرح وجود دارد که پیش بینی می کنیم این طرح به طور کامل در شهرستان اجرا شود، گفت: ثبت نام به دو صورت ازطریق سامانه www.inhb.ir و به صورت حضوری و مراجعه به جهاددانشگاهی استان همدان انجام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه